< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

E DA ZNAM KOLKO VAS JE BILO
Free Hit Counters
Free Hit Counters


OPIS BLOGA
blog kao i svaki drugi....samo su postovi drugačiji...:)....blog za sve normalne ljude....i nenormalne....:)....uglavnom....


E DA ZNATE KOLKO JE SATI


ZAKON BLOGOVI

spaljeni
juka
borna RHCP-fan


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 02.05.2007.

...UH...LIFE'S SUCKS...

...Joj opet počela jebena škola....al bar mogu s ponosom reć da mi je ovaj vikend bio najbolji....počevši u petak pa sve do jučer...u petak znate šta je bilo...a u subotu sam išla spavat s legicom...e bilo je zakooon...baš smo se ono zajebavale i kreveljile....skidale se,tj. presvlačile,oblačile....i ono kao plesale...........e bilo je jebeno....u nedelju smo išli cugat tj. ja nisam jer ja ne pijem....pa smo išli igrat biljar...ja pobijedila....smijehsmijehsmijeh....pa smo u ponedeljak ito išle van u grad pa smo išle do ove moje legice......i tak...a u ponedeljak smo u pet išli do ove druge legice kod nje pili pa se spremile i ošle kod ovog jednog lika na vikendicu tam bilo njih 10-ak neam pojma kolko...al ono bilo dobrih macana...heheh....zujozujozujo....i tak....et danas bila u školi sutra mi počinje kasnije-skraćeni nam sati zbog maturanata....tak da mogu duže pajkit........aj pozzzZZZZ svima posebno JAKOM:...hehehhe........naughtynaughtynaughtyaj P.U.S.A.



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.