< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

E DA ZNAM KOLKO VAS JE BILO
Free Hit Counters
Free Hit Counters


OPIS BLOGA
blog kao i svaki drugi....samo su postovi drugačiji...:)....blog za sve normalne ljude....i nenormalne....:)....uglavnom....


E DA ZNATE KOLKO JE SATI


ZAKON BLOGOVI

spaljeni
juka
borna RHCP-fan


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 28.04.2007.

...JEBENI PETAK...

Jebote ljudi pa petak je baš dan za metak...jučer 7 sati u školi s tim da sam odma prvi sat pisala test iz kemije...mad jao....a onda se vraćam ćiku i neke glupačice male nadobudne gledale u tramvaju....naravno buljile su u mene zbog oka e jebem im majkuuu....kako mi ti digne živce....jebem im mater šugavu....uglavnom...i odnda sam se zakačila sa legicinim bratom-pederčina me gurnuo na vrata i onda izbacio van iz wc-a.....pederčina glupa....e ma neću se više živcirat odsad ću svakog ko me bude živcirao maaznut šakom i točka...neće mene svi jebavat kak i kad hoće....et a danas idem spavat kod legice nema joj staraca....bit će nas 10 ženskih...hehe....orgije...naughtynaughtynaughty pa et želim vam ugodan ostatak vikenda......produženog za one koji idu u školu.....aj pozzZZZZZ........wavewavewave P.U.S.A.



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.