< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

E DA ZNAM KOLKO VAS JE BILO
Free Hit Counters
Free Hit Counters


OPIS BLOGA
blog kao i svaki drugi....samo su postovi drugačiji...:)....blog za sve normalne ljude....i nenormalne....:)....uglavnom....


E DA ZNATE KOLKO JE SATI


ZAKON BLOGOVI

spaljeni
juka
borna RHCP-fan


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 30.07.2006.

...VIŠE NISAM CRNKA...

da ljudovi više nemam crnu kosu....!!!....jeeee...e da sam znate kak sam sretna zbog toga....ma jooooj ne mogu vam to opisat...i tak ja u petak kupila onaj blanche...i oblajhala si cijelu kosu....i tak sam sa crne dobila neku fuy,bljak narančastu boju....ma strašno....i onda sam se obojala u smeđu boju (koja se zove golden chocolate) i sad imam takvu boju......e kako sam happy.....juuuuhuuuuu.....i sad sam brineta....heheh....a sad se mogu pohvalit da sam bila i plavuša (boje rečeno neka riđokosa) na dva sata....i tak svi su mi rekli da mi je boja baš super i da izgledam ozbiljnije i ljepše a ne ko s onom crnom-ko gavran kak bi moja stara rekla.....i tak evo sutra se moram pakirat odlazim na mooore.....tako da sutra ćete dobit oproštajni post...a eeevo danas sam vam opet stavila mali video s neki spaljeenim dedom koji sere neka sranja....meni je smiješan zbog glasa i zbog izgleda.....:))).uostalom pogledajte ga i prosudite sami...ay P.U.S.A. svima....uživajte draga nacijo....dok možete......







| komentari (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.