< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

E DA ZNAM KOLKO VAS JE BILO
Free Hit Counters
Free Hit Counters


OPIS BLOGA
blog kao i svaki drugi....samo su postovi drugačiji...:)....blog za sve normalne ljude....i nenormalne....:)....uglavnom....


E DA ZNATE KOLKO JE SATI


ZAKON BLOGOVI

spaljeni
juka
borna RHCP-fan


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 03.07.2006.

...FUCKING KIŠA...

...cijeli dan je sav neki oblačan i non-stop neki naleti pljuskova....ma strašno...al ja se zbog toga ne osjećam ni malo loše....baš sam super raspoložena....e sutra su jebeni upisi a ja još uvijek razmišljam koju ću školu....ili klasičnu ili opću....pitanje je sad....ma idem u opću....škola kao i svaka druga....nije ni lagana a ni teška,a tamo je i ekipaaaa....heheheh....i tak...et sad stvaaarno ne znam šta da vam pišem....pojma nemam....i da izgleda da nećemo mi svi (kompanija) ić u isti razred nego posebno idu oni koji su osnovnoj učili njemački i oni koji nisu učili...a budući da smo ja i ovaj jedan lega učili njemački nećemo ić sa ostalima u razred.....baš jadno....al jbg....eto draga nacijo uživajte u ovim kišnim danimaaaaa.........hehhe...P.U.S.A.



| komentari (29) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.