< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

E DA ZNAM KOLKO VAS JE BILO
Free Hit Counters
Free Hit Counters


OPIS BLOGA
blog kao i svaki drugi....samo su postovi drugačiji...:)....blog za sve normalne ljude....i nenormalne....:)....uglavnom....


E DA ZNATE KOLKO JE SATI


ZAKON BLOGOVI

spaljeni
juka
borna RHCP-fan


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 01.07.2006.

...JA NEMAM NIKOG...

....ja uopće nemam prijatelja....uopće nemam najbolju legicu....svi me mrze i ne podnose i izbjegavaju....ja nemam nikog....jučer se sa legicom dogovorim da ćemo mi kompanija ić na glavni trg na onu osječku ljetnu noć da bi ona meni kasnije poslala poruku da ona neće ić jer će vjerojatno padat kiša i bit će nevrijeme...i danas (nije važno kako) saznam da je ona jučer bila kod ovog jednog na zabavi....(kao zabavi)...e ne mogu vam opisat kak se osjećam jadno zbog toga....i sad evo plačem jer sam shvatila da mi ona uopće nije legica...i da ja uopće nemam prijatelja...ni jednog....isuse ne mogu vjerovat kako sam jadna i glupa...mislim da se više ne isplati živjet...



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.