lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

E DA ZNAM KOLKO VAS JE BILO
Free Hit Counters
Free Hit Counters


OPIS BLOGA
blog kao i svaki drugi....samo su postovi drugačiji...:)....blog za sve normalne ljude....i nenormalne....:)....uglavnom....


E DA ZNATE KOLKO JE SATI


ZAKON BLOGOVI

spaljeni
juka
borna RHCP-fan


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 29.06.2006.

...KRAJ...

Da....sad je stvarno kraj....više nikad neću uć u svoju osnovnu školu kao njezin učenik....NIKAD....i znate šta???mogu vam reć da mi je baš žao....danas smo imali svečanu podjelu svjedodžbi....bilo je prekrasno....al i tužno...e kad je moja raska držala govor o nama-8.b-razredu,svi su se tako rastužili jer je rekla toliko lijepih riječi o nama....a gotovo da nas nije ni upoznala....jer šta je godina dana??? (inače ja vam svake godine imam novu rasku)....e da:proglasili su me za učenika generacije....hehehe...SAD SAM FACA....hehehehehe....ma zajebavam se....e čovječe....zašto postoje rastanci????isuse baš sam danas bila happy jer sam vidjela onak sve nas na okupu,al se sad to više nikad neće PONOVITI....nikad....e u ponedjeljak su upisi a ja POJMA NEMAM šta ću upisati...jer danas su kod mene bili neki prijatelji i toliko su toga lijepog ispričali o klasičnoj,da ono....ma moj problem je samo što se ja bojim da ja iz opće neću moć upast na medicinski faks....SAMO to....niš više....e da i danas smo ja juka i dorica morali kao učeniv+ce generacije održat neki govor....pa smo se danas 2 sata ubijale i mučile s tim...al evo vam nekoliko meni vrlo značajnih rečenica koje ću ZAUVIJEK pamtiti.....

Tako, bilo je svega, suza, smijeha, kolčenja, prvih ljubavi i poljubaca, provala, lektira, petica, testova, odgovaranja, buhtli i sendviča pod odmorom, držanja vrata na wc-u, trčkaranja oko škole, skupljanja oko ''crvenih'' vrata, bježanja sa satova, liječničkih ispričnica, ali najviše pokušaja da nas se nešto nauči...
Sad, za kraj, nedostaje samo ona frazetina kako nam se putevi razilaze i sve to. Ako vam to uistinu nedostaje, duboko udahnite, zatvorite oči i zamislite si da ste upravo to pročitali.....

Eto draga nacijo ay uživajte.....P.U.S.A.



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.