lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

E DA ZNAM KOLKO VAS JE BILO
Free Hit Counters
Free Hit Counters


OPIS BLOGA
blog kao i svaki drugi....samo su postovi drugačiji...:)....blog za sve normalne ljude....i nenormalne....:)....uglavnom....


E DA ZNATE KOLKO JE SATI


ZAKON BLOGOVI

spaljeni
juka
borna RHCP-fan


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 28.06.2006.

...TREĆi BLOG...

3???srpski broj....hehehe....ma uglavnom...evo napravila sam treći blog....vald će bit najbolji....uglavnom....napravila sam blog jer su svi navaljivali i srali mi kak mi je onaj blog bio baš super i zaš sam ga obrisala....bla bla bla bla.....eto sad mi više ne možete srat...uglavnom...kod mene nema niš novo sutra je podjela svjedodžbi....i tak...ay ljudi uživajte,kupajte,zajebavajte se....dok možete....e inače volim ove ljetne praznike i ljeto,al me živciraju samo jebeni komarci....zaš ih je Bog uopće stvorio????tko zna.............????!!!



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.