sobba

ponedjeljak, 19.02.2007.

KAKAV JE UM NEKROFILA?

objavljeno NA XPORTALU, 14.2.2007 21:56:09

Čitam danas da su u Beogradu uhvatili nekrofila koji je doma čuvao dva leša meni nepoznatog spola, a uhićen je nakon što je cura koja je s manijakom bila, otišla k liječniku zbog osipa koji nastaje samo zbog kontakta s mrtvacima. Zbrojila je dva i dva, prijavila ga, a murija je imala što vidjeti kad su došli k liku u stan.
I sad, kontam ja, i ne mogu doći sebi, kako to izgleda, kakav je to um, što čovjeku mora biti u glavi da bi doma čuvao leš i spolno još općio s njim. Ja kad vidim leš na televiziji, osjetim odmah nelagodu i onaj užasni miris smrti jer valjda tako to djeluje na mene, na moju percepciju i na moje osjetilo njuha. Dakle, grozno mi je vidjeti mrtvace na slici, a kamoli kraj sebe, a nekrofili ih drže u stanu i još ih spolno zlostavljaju. Da, zlostavljaju, jer iako su mrtvi to je zlostavljanje. Pokušavam razmišljati, jedva, kako to izgleda, kako izgleda taj proces, kad manijak dođe doma, sjedne kraj leša… kako ga to uzbuđuje, što ga tu uzbuđuje, kako uopće opći s njima? Užasno je to, bolesno toliko da uopće ne mogu složiti konstruktivnu rečenicu na tu temu. I ne želim, samo sam htio izraziti zgražanje. Sreća da su takvi slučajevi rijetki, da nema više mrtvojebaca.

19.02.2007. u 16:18 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (44)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razni tekstovi objavljivani zadnjih godina po internetu, eventualno nešto poezije... i sve to uglavnom zato da imam sve to na jednom mjestu. A ako se netko zabuni i dođe ovamo, ha, šta ja mogu. Bit će mi drago...

Linkovi

Monitor.hr
XPORTAL

kontakt

sobbax@gmail.com