sobba

četvrtak, 15.02.2007.

VUKODLAK OPSJEDA ŠIBENSKO RUBNO NASELJE

objavljeno NA XPORTALU, 12.12.2006 21:58:21

- Vraćala sam se kasno doma te večeri ulicom obasjanom svjetlošću punog mjeseca. Upravo zbog mjeseca, nekako zlokobnog, osjećala sam se čudno i nekako preplašeno. Taman dok sam razmišljala o tome i dok su mi trnci prolazili tijelom, dogodilo se ono najgore. Odjednom sam na nekih dvadesetak metara ispred sebe ugledala ogromnu spodobu, neko strašno biče obraslo dugom, gustom crnom dlakom. Taj vražji stvor, a kunem vas se da je nalikovao na neko paklensko biče, jer nije moglo biti ovozemaljsko, imalo je vrlo široka leđa i kretalo se prema meni laganim, ali nekako stravičnim koracima na sve četiri noge. Ukipila sam se, umrla od straha. Vidjela sam njegovu užasnu četvrtastu njušku iz koje su izlazili neartikulirani zvukovi koji su mi ledili krv u žilama. Glasao se kao čovjek, ali to nikako nije moglo biti ljudsko biče. Njegove velike krvave oči bile su zvjerske! Nekako, ni sama ne znam kako, uspjela sam se trgnuti i pobjegla glavom bez obzira do svog haustora. Otišla sam doma i ispričala svojima što sam vidjela. Sutradan sam čula od drugih ljudi u kvartu da je još nekoliko ljudi vidjelo užasnog stvora, ali kako su mi se ljudi počeli smijati i svašta mi govoriti, odlučila sam više ne pričati o toj noći i nekako je pokušati zaboraviti. Strah me sada noću izlaziti vani.
Vjerovali ili ne, priča je to djevojke s Meteriza, rubne četvrti na sjevernom dijelu Šibenika i uopće nije zajebancija, koliko god nalikuje klasičnom scenariju nekog horor filma, i samo mu još nedostaje ona sjajna, paklena carpenterovska glazba. I nije ova cura jedina koja priča o susretu s čudovištem, jer se jučer po cijelom Šibeniku pričalo naveliko o tome. Što su vidjeli, nitko ne zna sa sigurnošću, ali se zato priča o vukodlaku s Meteriza, svemircima, pa čak i o svjetlonoši sotoni «himself». Nakon što su novinari počeli kopati po priči i cijeloga jutra obilazili Meterize, reagirala je i policija koja je na temelju novinarske dojave otvorila službenu istragu. Nakon što sam jučer ujutro obišao mjesto radnje i pričao s ekipom u jednom lokalu ispred kojega je navodno bilo najviše ukazanja čudovišta, popričao sam i s tamošnjim svećenikom, predsjednikom Mjesnog odbora, ali nitko nije uzeo priču za ozbiljno, jasno. Genijalna je bila ekipa u tom kafiću jer su jedva čekali da dođu novinari i razbiju im učmalu svakodnevicu. Par njih koji su bili debelo nacicani već u podne, s guštom su se sprdali pričama o čudovištu pa je jedan tako izvalio da je riječ o njihovom kvartovskom internom čudovištu, inače kućnom ljubimcu svemiraca koji povremeno silaze u njihov kvart. Drugi je kazao da je prošlog tjedna u kvart stigla neka totalno bolesna trava, koja izaziva nevjerojatne halucinacije pa da je prošlog vikenda bilo svakakvih ukazanja po Meterizama. Uglavnom, ljudima je priča dobro došla da ubiju svakodnevnu rutinu, a novinari su dobili još jedno sjajno štivo.

15.02.2007. u 16:16 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (44)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razni tekstovi objavljivani zadnjih godina po internetu, eventualno nešto poezije... i sve to uglavnom zato da imam sve to na jednom mjestu. A ako se netko zabuni i dođe ovamo, ha, šta ja mogu. Bit će mi drago...

Linkovi

Monitor.hr
XPORTAL

kontakt

sobbax@gmail.com