< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Image Hosted by ImageShack.us



Ti misliš da sam sretna
jer to moj pogled kaže,
al srce potajno plače,
a pogled uvijek laže...



Image Hosted by ImageShack.us


VOLIM
- Tošu cry
- Gibbu...
- Gunse...
- Elvisa...
- dobru zabavu
- jednostavnost
- iskrenost
- poštenje (rijetko viđeno)
- pjevati
- plesati
- smijati se rofl zubo
- crtati
- svirat gitaru
- kad neko meni svira... cerek
- pričati lud
- sve znati (kad sve me zanima...)
- papati... njami
- kartat belu lud rofl
...

NE VOLIM
- dvoličnost
- laž
- tračanje (zlobno...)
- svađu
- dijeljenje na grupice
- etiketiranje
- odjeću poznatih marki...
- shopping bang lud headbang
...

Upamti!!!
Bog nije obećao dan bez bola, smijeh bez tuge, sunce bez kiše, ali je obećao snagu za dan, utjehu za suze i svjetlo za put!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kaj te muči, njifra?

Souls that I˙ve been reading...

Ledena rofl

Moja mala Dora Luther King rolleyes

kumica rolleyes

broken girl rolleyes


free myspace layouts

free myspace layouts




I - Ideal

V - Virile

A - Awkward

N - Nice

A - Ambitious



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Don˙t cry

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby
And don't you cry tonight

Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Divji cvit

Nije mi potriba sad
ka šempja gubiti mir
jer ja sam proguca
kost za jubav, niman lipu rič

I žali Bože i trud i ludu glavu
s kojon ne mislin
ko me je natira da je
provan da je vako zavolin
da je vako zavolin

U srce ne potočaj ka divji cvit
pusti dažd iz oka da okripi
tu naciklu jubav u meni

A da je čoviku bit ka rašpa
i da je u duši zal i grub
ja ne bi se da do kraja
i ne bi vako ginija za nju

Da je čoviku bit ka rašpa
da ništa ne ćuti ka i zvir
ja ne bi se da do kraja
ko me tira da je vako zavolin



Purple Sparkling Rose & Butterflies Glitters

Purple Sparkling Rose & Butterflies Glitters



Text Miscellaneous Glitters

Text Miscellaneous Glitters




Igra bez granica

Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez loših sjećanja na hladna proljeća
bez slike stradanja
što se baš na nas zalijepe

Jer moj je život igra bez granica
umorna priča, trganje stranica
na kojim nista ne piše

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze ništa ne ostane
samo jos vučem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim...



Image Hosted by ImageShack.us



Ako su to samo bile laži

Život ide dalje,zivot brzo prolazi
ali osjecam da,to vise nisi ti a ni ja.
Mozda bi i mogli pokusati ponovo
al bojim se da ovaj put gotovo.

Jer samo ti mi ubrzavas disanje,
jer se ja jos uvijek palim za tebe.

Ako su to samo bile lazi,
lazimo se bar jos malo.
Ako su to samo bile varke,
varajmo se varajmo.

Zivot ide dalje,zivot brzo prolazi,
al osjecam da to vise nisi ti,an ja.
Ljubavi i mrznje,tezko je preskociti zid,
al borim se,da,dobar smo par bili mi.

Jer samo ti mi ubrzavas disanje,
jer se ja jos uvijek palim za tebe.

Ako su to samo bile lazi,
lazimo se bar jos malo.
Ako su to samo bile varke,
varajmo se varajmo.

Jer samo ti mi ubrzavas disanje,
jer se ja jos uvijek palim za tebe.

Ako su to samo bile lazi,
lazimo se bar jos malo.
Ako su to samo bile varke,
varajmo se varajmo...


Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Image Hosted by ImageShack.us



Fairyland Sparkle Glitters

Fairyland Sparkle Glitters




***Malo filozofije...***

Život je prilika - iskoristi je
Život je ljepota - divi joj se
Život je san - učini ga stvarnim
Život je izazov - suoči se s njim
Život je zadatak - izvršavaj ga
Život je igra - igraj se
Život je dragocjen - njeguj ga
Život je tajna - pronikni je
Život je obećanje - ispuni ga
Život je tuga - prevladaj je
Život je borba - prihvati je
Život je tragedija - uhvati se njom u koštac
Život je avantura - usudi se
Život je sreća - zasluži je
Život je život - brani ga!!!


Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi trebaju najviše ljubavi onda kad je najmanje zaslužuju.em> John Harrigan


Blog images codes

Blog images




Postati čovjek je ljepše nogo postati kralj. Antun Gustav Matoš

Kakva li je to žalosna epoha kada je lakše razbiti atom nego predrasudu. Albert Einstein

Život ne daje ono sto od njega očekuju hirovita djeca,
već ono što snagom otmu od njega hrabri i odvažni..
.


Prijateljstvo je um u dva tijela.

Nada je razočaranje s odgodom...

Pesimist je optimist s iskustvom...

Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, i još čudnije: kako često nam baš to malo nedostaje!

Ljubav je poput prometne nesreće, 'udare' vas i obore, a potom preživite ili ne preživite.

Image Hosted by ImageShack.us


Ratove nije izazvalo mnoštvo vjera, već nesnošljivost one vjere koja je sebe smatrala vladajućom...

Image Hosted by ImageShack.us


Teško je plakati, a suze ne liti,
teško je voljeti, a nevoljen biti.
Teško je voljeti nekoga, a osjećaje kriti,
gledati ga potajno, a prijatelj mu biti



So when you feel like hope is gone,
look inside you and be strong,
and you'll finally see the
truth that a hero lies in you...


K vragu sve..
Čemu suze, čemu bol kad postoji ALKOHOL...
party nut rofl lud


Kad je pila...
rekli su PIJANICA...
Kad je lutala...
rekli su LUTALICA...
Kad je ljubila ...
rekli su KURVA...
A kad umre, reći će,
jedino je ona znala živjeti...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Bolje biti pijan nego star

Kad pomislm na te
stara ljubavi,
žao mi je što smo bili
samo dobri drugovi...

A život leti, leti
mladost kraća je,
sve će jednom da se vrati
samo ona ostaje...

Bolje biti pijan nego star,,
bolje biti pijan nego star,
vino ne zna da smo nekad bili sretan par,
bolje biti pijan nego star...

Kada dođe zima
i prve pahulje,
čekat ću te moja puco
kraj prve gimnazije...

A nećeš, nećeš doći
znam te dobro znam,
možda je i tako bolje
naviko sam biti sam...

Bolje biti pijan nego star,
bolje biti pijan nego star,
vino ne zna da smo nekad bili sretan par,
bolje biti pijan nego star...


Image Hosted by ImageShack.us



Dvije duše

Previše sam grešan
Da bih bistrom vodom ruke umio,
Da sakrio bih lice
Pred tvojim okom što me bodrilo...

I mislit ću na tebe
Onda kad mi svane Sudnji dan,
A mislit ću na ljubav
Koje nikad nisam bio dostojan...

Nisam bio dostojan...

Ni ove dvije duše
Što nam je Bog povjerio
Mjesto da se ljube
Ja sam i to iznevjerio

I izdao sam te, izdala si me
Bolje nismo ni zaslužili,
Ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio

I toliko sam blesav,
Toliko sam spreman gubiti,
Nauči se od mene
To što nikad ne smiješ postati...

Jer previše sam grešan
I onda kad mi svane Sudnji dan
I mislit ću na ljubav
Koje nikad nisam bio dostojan



Image Hosted by ImageShack.us



Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters




Suspicious minds

We're caught in a trap
I can't walk out
Because I love you too much baby

Why can't you see
What you're doing to me
When you don't believe a word I say?

We can't go on together
With suspicious minds
And we can't build our dreams
On suspicious minds

So, if an old friend I know
Drops by to say hello
Would I still see suspicion in your eyes?

Here we go again
Asking where I've been
You can't see these tears are real
I'm crying

We can't go on together
With suspicious minds
And we can't build our dreams
On suspicious minds

Oh let our love survive
Or dry the tears from your eyes
Let's don't let a good thing die
When honey, you know
I've never lied to you
Mmm yeah, yeah



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Soulmate

Incompatible, it don't matter though
'cos someone's bound to hear my cry
Speak out if you do
You're not easy to find

Is it possible Mr. Loveable
Is already in my life?
Right in front of me
Or maybe you're in disguise

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone

Here we are again, circles never end
How do I find the perfect fit
There's enough for everyone
But I'm still waiting in line

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone

If there's a soulmate for everyone

Most relationships seem so transitory
They're all good but not the permanent one

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone
If there's a soulmate for everyone



Image Hosted by ImageShack.us




Cursors

subota, 17.11.2007.

Toše Proeski... Rest in peace

***s malim zakašnjenjem***

U taj auto ušao si
sa željom da što prije stigneš...
gdje ideš,
znao nisi...

Jer kratka je vječnost,
a vječan je trenutak...

Ostaje samo uspomena
na ona vemena
kad s nama si bio
i o našim životima zborio...

Al tvoj život je igra bez granica
i ovo je samo nova stranica
u priči koja nas je sve dotakla
i tugu u nama potakla...

Otišao si
ni pozdravio se nisi,
angel s neba bio si
i u našim srcima još uvijek živ si...

Image Hosted by ImageShack.us

Počivao u miru...

<< Arhiva >>

0