Snjeguljica

srijeda, 21.03.2012.

Kistovi i četke za šminkanje

U zadnja tri posta sam pisala o šminki gdje sam davala savjete o tome kako izbjeći neke pogreške u šminkanju, govorila sam o tehnikama smokey eyesa, no o potrebnom alatu nisam pisala neke iscrpne postove, tako da ću se time pozabaviti danas. Spominjala sam doduše neke kistove koji su potrebni za smokey eyes, no budući da postoji još mali milijun kistova tome sam odlučila posvetiti današnji post.

Svatko tko se bavi šminkanjem zna da je za profesionalni look potrebno dosta alata, no većina ljudi ne ide toliko za tim ili im za njihovu dnevnu rutinu šminkanja taj alat nije ni potreban. Ruku na srce, ne pridaju svi toliku važnost makeup-u, dosta djevojaka i žena je dosljedno svom stilu koji imaju godinama i to je sasvim u redu. Nitko ne kaže da svaka žena izričito mora imati sav pribor. No jednako tako ima i dosta djevojaka koje vole šminku i vole eksperimentirati s raznim bojama i tehnikama te ovaj pribor smatraju itekako važnim. U današnjem ću se postu obratiti onima koji žele učiti i usavršavati se.

Ja sam se intenzivno počela baviti makeupom prije neke dvije godine. Šminkam se od svoje petnaeste, no budući da sam kao školarka i studentica bila i više nego zaokupljena raznim obvezama (kojih nije bilo malo), nisam se stizala toliko posvetiti šminkanju. Moja dnevna rutina se sastojala od tekućeg pudera i pudera u kamenu, dvobojnog sjenila koji sam nanosila spužvastim aplikatorima, olovke i tuša za oči, dobre maskare i rumenila, te naravno, ruža ili sjajila. Dok sam bila tinejdžerica kistovi nisu bili dostupni na svakom koraku kao danas pa se uglavnom svatko od nas snalazio s onim što je imao. No već tada sam dobijala pohvale za makeup. Sjećam se šminke za svoju maturalnu zabavu koja se sastojala od raznih nijansi ružičaste, kombinacije plave i ljubičaste olovke koje su zajedno dale indigo plavu boju te kvalitetne maskare. Sjećam se da su neke cure čak išle kod vizažista iako su im nastavnici savjetovali da to ne rade jer je to bilo samo bacanje novca, a rezultati nisu bili ništa bolji od onih koje su cure poput mene postigle običnim spužvastim aplikatorima. Sjećam se da sam tada dobila masu komplimenata sa svih strana, a ljudi većinom nisu mogli vjerovati da sam se ja sama tako uspjela našminkati. Vidjela sam kasnije i svoje slike na tetinom kompjuteru i sama sam se sebi divila kad sam vidjela kako sam lijepo složila boje i stopila ih u cjelinu. Otada je prošlo sedam godina, i nažalost, te fotke nemam na svom kompu da ih s vama podijelim, no to nikada neću zaboraviti.

Kad sam se počela intenzivnije baviti šminkanjem počela sam i skupljati svoju kolekciju kistova. Najprije sam kupovala Studio Basics kistove u Kozmu, jedan po jedan budući da nisu jeftini. Nakon nekoliko mjeseci sam s e-baya naručila set od 18 kistova napravljenih od kozje dlake s kojima je stvarno milina raditi. Došao je u lijepom roza pakovanju, jedina mana kistova je ta što su bijeli pa se lakše prljaju, no kvaliteta kistova je zbilja izvrsna. Set je bio dosta jeftin, mislim da me zajedno s poštarinom koštao 10 dolara, a kvaliteta je za tu cijenu i više nego dobra. Najviše me oduševio kist za blendanje i oni manji kistovi za tuš i za sjenilo koji su potrebni kod preciznog nanošenja.

Gdje god bih otišla kupila bih si barem jedan novi kist, pogotovo ako bih vidjela da su povoljni, i tako je moja kolekcija iz mjeseca u mjesec rasla. Nisam pokušala izračunati koliko sam novca do sada na njih potrošila, no suma nije mala.

Prije nekoliko tjedana dobila sam novi set od čak 32 kista. Brend se zove Fräulein, a bio je poklon od mog divnog supruga za Dan žena. Ja sam ga izabrala s Amazona i bio je dostavljen za nekih 5 dana. Ne moram ni reći da se moja sreća nije dala opisati. Istina, ti kistovi su mi zbilja trebali budući da se uskoro namjeravam početi profesionalno baviti šminkanjem i tako zarađivati.
Set ima doslovce sve, od svih onih četki za lice do najtanjih kistova za usne i eyeliner.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-21

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-21

Ja ću sada opisati kistove koje smatram posebno važnima kod šminkanja:

1. Kist za nanošenje podloge (tekućeg pudera). Ovaj kist je napravljen od sintetičkih vlakana i plosnast je. Omogućuje ravnomjerno nanošenje podloge po licu. Ja ga volim zato što na taj način ne moram ubrusima brisati ruke koje zaprljam puderom. Ovaj kist nije obvezan. Nekima je puder lakše nanijeti prstima jer su se na to navikli, no ja ga smatram važnim, pogotovo ako šminkate nekoga drugoga, čisto zbog higijenskih razloga, a u mom slučaju i zbog opasnosti da nekog ogrebem noktima po licu (što se znalo dogoditi u prošlosti)

2. Četke za puder i rumenilo. Njih ima raznih. Moguće ih je naći u raznim debljinama, a vrlo često se ista četka može korisiti i za puder i za rumenilo. Bitno je da je napravljena od mekih vlakana kako bi se postigli dobri rezultati. Ja je osobno ne koristim toliko često jer preferiram one jastučiće za puder jer mi se čini da se na taj način puder lakše prima na moje lice, no ipak dajem prednost četki jer je njena upotreba više higijenska.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-21

3. Kistovi za nanošenje sjenila. Ima ih raznih veličina i oblika. Za zahtjevne „zadatke“ bolje je imati što tanji kist, dok je za nanošenje sjenila ispod obrva bolje imati deblji kist.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-21

4. Kist za blendanje ili „blending brush“. Ovim kistom se blenda nanešeno sjenilo kako bi se dobio blaži i sofisticiraniji look. Ovaj kist smatram izuzetno važnim kod šminkanja jer grubi oštri prijelazi ne izgledaju nimalo lijepo. I ovdje je moguće naći tanje i deblje kistove. Tanji kist se još naziva i kistom za konturiranje. Ovi kistovi se osim za blendanje često koriste i za samo nanošenje sjenila kako bi dojam bio ljepši i profesionalniji. Imam ih čak sedam. Tri debela i četiri tanja. Jedan je došao u mom prvom setu kistova, druga dva sam kupila u drogeriji Boots (brend se zove No 7). Od manjih kistova dva su od Essence (moguće ih je nabaviti u dm-u), a druga dva su došla u novom setu od 32 kista.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-21

5. Kosi kist za nanošenje eyelinera. Koristi se za nanošenje tuša u gelu gdje je važna preciznost. Važno je da je tvrd i da se prilikom nanošenja tuša ne savija. Potrebno ga je često čistiti jer mu ostaci tuša mijenjaju oblik što najčešće dovodi do krivudavih linija na kapcima i kvrgave crte. Osim za tuš, dobar je i za obrve.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-21

6. Kist za ruž. Ja ga koristim kad nanosim tamnije boje jer je kod njih preciznost izrazito važna. Nakon što se olovkom obrube usne nanese se ruž (ne skroz do crte), a zatim se kistom razmaže do crte. Ovo je važno zbog toga što se nepravilnosti najčešće vide na rubovima usana gdje se usne spajaju ako se ne koristi kist.

Ovo su kistovi koji su must have u mojoj kozmetičkoj torbici (mrzim taj naziv jer mi u našem jeziku zvuči isforsirano, no ne znam kako da se drukčije izrazim jednom rječju). Od navedenih kistova od svakoga imam minimalno dva komada, jer kistova ipak nikad dosta.

Ako i vi namjeravate kupovati kistove savjetujem vam da to učinite online jer ćete proći 10 puta jeftinije nego da kupujtete kist po kist. Na e-bayu i Amazonu ima zbilja lijepih setova, i većih i manjih, a vi samo prosudite koji vam najviše odgovara.

Joj, skoro zaboravih: Danas je prvi dan proljeća, priroda se budi, pa ću za sljedeći post napraviti jedan proljetni look (s daškom gotike, naravno).

Pozdrav od Snjeguljice!

21.03.2012. u 18:28 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (12)
Veljača 2012 (1)

Opis bloga

Ovaj blog se bavi svačim pomalo, dakle, nema neke određene koncepcije niti teme, no na njemu ću uglavnom govoriti o gotičkoj subkulturi (budući da i ja u nju spadam). No budući da sam i veliki bjutiholičar ili makeup junkie, vidjet ćete i neke moje makeup tutoriale te recenzije proizvoda (makeup i njega kose) i još neke zanimljivosti za koje budem smatrala da ih ne bi bilo loše podijeliti s vama.

Linkovi

http://www.youtube.com/user/snowwhitebeautyful

http://www.myspace.com/571678661