15

ponedjeljak

srpanj

2013

Promjena-na bolje

Uskrsnuh. Upravo. Na blogu. Nakon pooooduže apstinencije od istog. Iz čistog protesta jer je ono ličilo na ništa. Jedno veliko ništa: nepregledno, bezvezno, nepovezano ništa s ničim....Ovo liči na nešto što mi je bilo drago i poznato i obilježilo dobrih par godina mog života. Što se u međuvremenu dogodilo i nije široj publici pretjerano zanimljivo, ali može se reći da se radi o pravocrtnom gibanju s tu i tamo sjajnim nijansama (bude ponekad i sive, hahahaha). Što se tiče nijansiranja, mogu reći da se sve češće moram nijansirati, naročito dio uz tjeme. Hoće to s godinama. Ali ako ništa drugo, bar još uvijek stanem u iste hlače i iste grudnjake pa me to čini sretnom. Svaki bedak ima svoje veselje, a ja sam svoje interese nekako plasirala na druga polja, manje na blogersku virtualu. Zabavno mi je kad neke od Vas skužim u gradu jer ste svojedobno objavili svoje fotke, pa si razmišljam da li bi ispala bedasta da Vam se javim jer ja vas "znam", a vi mene ne....Onda zaključim da je bolje da stvari ostanu kakve jesu i izgubim se u masi prolaznika.....a i vi odete svojim poslom dalje. U svakom slučaju, lagano odbrojavam dane do godišnjeg (ove godine idem najkasnije ikada na godišnji), a do tada, ako me se netko sjeti od prekaljenih blogera ovdje, bit će mi drago....ovdje su sada većinom neki novi ljudi, a metuzalemi po stažu na blogu su odavno zaplovili nekim drugim morima. Pozdrav svim starim blogerima od 2005.kad sam napisala svoj prvi post. I nije bio ništa pametniji od ovog. Trla baba lan, ali to ionako vidite svaki dan na telki u svim informativnim emisijama i sapunicama.






Oznake: laprdanje

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.