17

subota

ožujak

2012

Ukazanje...

Drago društvo, ako me se netko uopće sjeća odavde, ja sam nekada vrlo revnosno objavljivala svoje postove. O bitku i kvantnoj fizici, muško-ženskim odnosima i o Seinfeld tematici oliti ničemu. Stojte mi dobro vi koji me se sjećate, a mladim, potentnim i riječitim blogerima i blogericama želim sve najbolje u daljnjim nastojanjima da ih netko ovdje primijeti i da nešto naprave sa svojim blogovima. Makar da im netko plati da pišu za njih. Čak i pod uvjetom da čekaju tih par sto kuna što bi dobili mjesecima... Iako, ako mene pitate, s ove vremenske distance što me nema ovdje, ne vidim apsolutno ništa novog ovdje. Letargija. Jad i čemer. Kakva država, takav i blog. Ošlo sve u Honduras. Zazivam vremena kad je blog bio prva stvar koju sam otvarala ujutro....ovako, pratim Vas povremeno i samo mogu reći da je ovdje totalno nezanimljivo i da su svi koji vrijede zbrisali odavde...jedino Riba i SUB tu i tamo napišu koju suvislu....pratim povremeno, i uvijek sam nevidljiva...:)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.