25

nedjelja

srpanj

2010

GO-no GO

Dragi moji blogeri, vaša Snule je koMačno na godišnjem što bi samo po sebi bila divna vijest da nije one manje divne. Kako za sve postoji razlog, tako je valjda i ono gore me htjelo spriječiti u odlasku na našu preskupu obalu bar na tjedan dana i poslalo mi razlog zbog kojeg moram na fizikalne terapije. Naime, radim u fancy šmensi zgradurini punoj upicanjenih stričeka i teta koja je i više nego lijepo rashlađena, a ta divna rashlađenost zna izazvat vraga kad se izađe na laganih 39 C van, što se desilo i mojoj malenkosti. I završih na hitnoj na kraju priče. puknucu Ukočena već 11 dana, ko da me šlagiralo. I tako ću prosmrdit vjerojatno cijeli godišnji s gerijatrijom i onim potrganima nakon saobraćajki i lomova u stanju pijanstva ili trenutku nespretnosti u bolnici svako jutro. U 8:00 na terapijama. Što će reć da će mi godišnji proć ko da sam na poslu. Utjehu sam pronašla u kataloškoj prodaji online (divno, ne moraš se micati, sve iz fotelje obaviš), pa očekujem krasne stvari koje će mi doći putem pošte dok črljim doma. Isto tako, ovakva vrsta godišnjeg može dobro doći za pražnjenje ormara i stvari koje su mi viška il nisu više po ćefu, pa ako će biti zainteresiranih djevojčica mogu staviti sličice online pa se dogovorimo oko isporuke. Napominjem da sam osoba koja voli kupiti radije manje, nego gomilati stvari, ali s obzirom da imamo pravila o odijevanju na poslu, gomila toga mi sad stoji neiskorištena jer je jednostavno-preležerna. U svakom slučaju, očekujte moja češća javljanja, iako vjerujem da će vas svaki dan biti sve manje i manje i manje online. Iskreno, s obzirom na zadnja dva kenjkava dana, i drago mi je da sam na kontinentu. A sad idem online naručiti hranu. Blaženi internet. I naputak: pazite se tih užasa od klima....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.