21

nedjelja

lipanj

2009

Spajanja & razdvajanja

Činjenica je da mi svi volimo spajati dane godišnjeg s praznicima. U našoj državi to je uobičajen obrazac ponašanja. Otkad smo prešli s dogovorne ekonomije na drugu vrstu dogovorne ekonomije (pustite me šefe, pleeeeaaase, iskoristio sam 1 dan godišnjeg od prošle godineeee), svi mi poželimo pospajati što se da pospajati i napraviti si mali godišnji od 3-4-5 ili čak 7 radnih dana. Lagala bih kada bih rekla da sam ja bila nešto drugačija jer sam na taj način i uglavnom iskorištavala teško stečeni godišnji. Međutim, ovdje u novom okruženju toga nema. Ni pod razno. Uvijek je neka frka, makar i umjetno stvorena. Baš slušam kolegice kako sve imaju gotovo više od polovicu prošlogodišnjeg geoa. Razlog je što glavni razmišlja na način: koga nema 10 dana, taj nam niti ne treba u firmi uopće. Zanimljivo je kako su se svi prilagodili tome i nitko se ne usudi pisnut' protiv njegove. Ovaj tjedan se radilo normalno, ali idući je opet lagani delight. Mislim da ću ga pitati ima li šanse da zbrišem na geo. Doduše, moreko me ne bude vidjelo zbog više sile (i nepravde), ali pokušat ću bar sa Aidanom otići na neku tekućicu negdje u okolicu Zagreba ili Karlovca. Ispada da nam godišnji propadaju iz godine u godinu, a za čije babe zdravlje, molim vas lijepo? Osim toga, neki poslodavci i stimuliraju svoje radnike da ostanu raditi i čak im plate neiskorištene dane godišnjeg, makar se o tome ne priča javno. Zapravo, pričajući s ljudima okolo, rijetki su ti koji nemaju prigovora na svoje kolege ili pretpostavljene. Samim tim, bijeg na godišnji, makar i par dana dalje od svega je potreba. Nismo japanci niti ćemo to ikada postati. Ne vidim svrhu da se cmolji nad izgubljenim radnim satima u javnim glasilima jer oni gore su ih izgubili sijaset na svakoj sjedeljki i slamomlaćenju Sabora unazad zadnjih 17 godina koliko smo država pa nikome ništa…Osim toga, u državi u kojoj se vlast tako bahato razbacuje državnim novcem kao u ovoj, šta je još malo toga proćerdanog, a na opću dobrobit? To je ako mene pitate društveno korisni nerad. I potpuno ga podržavam. Spajajte ljudi! A oni gore su ionako sami sebe popljuvali ukidanjem ove sprdačine s nedjeljama. Pametnom dovoljno da izvuče zaključak.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.