23

petak

svibanj

2008

Popodne u Kumrovcu

Recite što hoćete, popljujte me koliko hoćete, ali ima nešto magično u liku i djelu g. Josipa Broza...Nešto što današnji klinci ne kuže jer im je ful apstraktno, novonastali nacionalisti popljuju u korijenu, a običan puk, poput mene još uvijek smatra legendom svoga djetinjstva ili vremena u kojem su svi bolje živjeli...Čovjek koji je držao sve konce u rukama, u nekom drugom vremenu u kojem je bilo imaginarno izgubiti posao, raditi a ne primati plaću ili je primati sa zakašnjenjem, koji je bio prokleti hedonist i ženskaroš, rezao svoje voćkice, brao mandarine na Brijunima, doveo najbolje komade svog vremena u goste na Brijune, chillao i pućkao cigare sa Sophijom Loren i Elizabeth Taylor, jednom riječju bio je cool lik..U to ime, sjetih ga se i ispih gembač, neki poludelanec, u njegovom rodnom mjestu, koje je par desetaka kilometara od moje bakice...nekako mi se nametnulo samo od sebe..Što je najbolje, bila sam prilično iznenađena količinom i raznolikošću ekipe koja se vrzmala onuda, od klinaca do penzića, unatoč proteku desetaka godine od njegove smrti, a i dan kad se slavio njegov rođendan, iako su povijesničari tvrdili da je bio neki drugi datum u pitanju, se neumitno približava. Dan kada je štafeta dolazila u njegove staračke ručice, a mladi radili sletove..U to ime, evo par fotki koje sam snimila u tom povijesnom Zagorskom kutku....

Rodna kuća



Dobrodošlica za sve putnike namjernike


Za sve one koje imaju dilemu...


Tipičan zagorski prozor s kockastim zavjesama


Cooler pozira u vrijeme kad još nije bilo photoshopa


Jedna od izjava poznatih o njemu koje tamo možete pročitati


Spomenik koji je nekome smetao pa su ga srušili, pa opet podigli


Uniforma koju je nosio na Visu 1944.


Jedno od zasjedanja gdje se morao ukočeno držati


Susret s Johnom F.Kennedyjem

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.