02

srijeda

travanj

2008

O njemu

On je taj koji svaku noć spava pokraj mene. Mirno spava, gotovo kao dijete, nikada ne hrče, tu i tamo se sanjivo protegne, izvije cijelom dužinom tijela ujutro kada se budi, dotakne ovlaš svojim brkovima moj obraz u znak pozdrava, poljubi me svojim slatkim nosićem, onako nježno, kao da smo eskimi i uljepša mi dan. Neizmjerno ga volim od prvog dana kada je, sasvim iznenada i bez najave, ušao u moj život. Bio je napušten i sam, a ja sam ga objeručke prihvatila. Ako ga nema kraj mene, teško tonem u san. Njegova prisutnost čini me smirenom, iako baš i nije razgovorljiv. Zapravo, on priča jezikom znakova, ali se savršeno razumijemo. Ukoliko ga želite upoznati, ovo je on. Moj Rocco.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.