19

subota

siječanj

2008

Kićin odlazak

Lijepo pajki, Kićo...živio si nepune dvije godinice, ali iako si bio mačak, imao si više od pojedinih ljudi...Što reći, ode mi zadnji mačić iz legla kojeg je pokosila leukemija...Napravili smo mu test na istu nakon što su nam u godinu dana zauvijek otišla dva mlada mačka, tako da smo znali što nas čeka u vremenskom periodu od najviše godinu i pol, s obzirom da s tom bolešću mace dožive najviše tri godine..Nije se predugo mučio, priča o njegovom kraju počela je na staru godinu, pa smo ga filali inekcijama, ali čim bi prestali, on je venuo... Najpametniji izbor je bio prikratiti mu muke otkazivanja svih organa...ne bih podnijela istu priču treći put...ja sam osoba koja se previše veže za svoje kućne ljubimce...

Eto, to je bio on...

12

subota

siječanj

2008

Slatki snovi & rituali

Ajme, kako sam se dobro naspavala danas.yes.Toliko dobro da imam o tome potrebu napisati post! Bio je to baš zdrav san, bez čudnih snova pred jutro i buke s ulice koja će prekinuti tvoju snenu idilu. Preko tjedna radim stalno od 8 sati, ustajem u 6:40, liježem oko 1, nekada i kasnije, a razlog tome je što gotovo cijeli dan izbivam iz kuće i rijetko kad dolazim prije 6-7 nazad, tako da dok obavim sve ono što me u gradu i doma čeka za obaviti, eto ti kasnog doba noći i tako se vrtim u začaranom krugu neispavanosti tijekom radnog tjedna. Čitala sam nedavno kod Rudarke da zaspi i probudi se u čudno doba noći i razmišlja o tome što ju muči...Ja nekako nastojim potisnuti te svakodnevne brige, bilo da se radi o preludom tempu na poslu koji je normalan za početak godine i zaključivanje stare fiskalne godine, ljubavnim jadima, parama koje moram smisliti ili nečem petom..Da li je pametno potiskivati sve to, ne znam, ali zasad mi dobro ide jer zaspim u roku keks i rijetko se budim, osim ako mačak nema one cat (music) show. Jedino što me prošlog tjedna budilo po noći, bio je začepljen nos ,bolno grlo i gotovo opipljivi sinusi, ali to je sasvim uobičajena pojava za ovo doba godine..Otkad sam promijenila krevet i kupila presavršen madrac, a ima tome sad godina i nešto sitno, ja spavam ko beba. Jest da sam se istegnula na otplatu od godine dana, ali zato nema ukočenosti i bolne kralježnice što mi se na 2 bivša događalo..odtad sam skontala da se stvarno ne smije štediti na takvim stvarima. Inače, osim što vam toplo preporučujem da ako želite normalno zaspati ne smijete previše zagrijavati spavaću sobu sad preko zime jer presuhi zrak definitivno nije dobar za dobar san, probajte i napraviti neke male rituale koje ja radim: upalim si mirisnu svijeću ili aromalampicu s mirisom lavande koja opušta i potiče na spavanje (ali puhnite u nju prije nego vas sanak preuzme!). Ili recimo..uzmite neku dosadnu knjigu, garant će vam se početi spavati kad ćete ju čitati. Ili pribjegnite nekim smiješnim pokretima koji će vas izmoriti, ako imate s kim. Ima još jedna smiješna priča vezana uz moje spavanje. Ja vam spavam ko holivudska glumica. Ne, ne nosim viklere na glavi, sačuvaj blože, ali nosim onaj povez za spavanje koji si „montiram“ na oči. Ne znam kako se to službeno zove (povez za oči, možda??), ali ja sam ga nazvala hollywoodski povez. Svoj prvi takav povez dobila sam u samsoniteu kad sam davnih dana nešto tamo kupovala i odonda ih ne skidam sa očiju dok spavam, a imaju i popratni dobar učinak da vam ne smeta svjetlo, pa vaš partner/muž/ljubavnik može i nešto drugo raditi dok vi spavate...Recimo, može spašavati svijet..u to ime eto i posvete pjesmicom ispod..ako i dođe do toga, ja bih ga željela prespavati..samo to znam...
U svakom slučaju, ako već niste, nabavite hollywoodski povez (hint za djevojčice: ima ih krasnih sa motivom Snoopyja, Betty Boo i Hello Kitty u H&M, a za one ozbiljnije, ima ih u Samsoniteu gdje ih možete kupiti u paketu s čepovima za uši. Dođe dobro, ako vam partner hrče ili počne nešto ujutro odmah prigovarati. naughty


04

petak

siječanj

2008

O svemu pomalo, a najviše o parama

Ljudi su obicno happy kad ne moraju doci raditi odmah nakon N.g. Ja sam na g.o. ovaj tjedan, a moram reci da mi je proletio kao da sam bila u Las Vegasu u kockarnici i zaboravila na vrijeme uz gomilu cuge, pokera, ruleta, Celine Dion koja otplaćuje kockarske dugove svog djedice od muža i nabildanih muških kurvi koje će zadovoljiti moje najintimnija maštanja, a ne kao da za puna dva dana moram doći na radno mjesto i hiniti osmijeh u šugavih 8:00 a.m. kad uletim među namrgođena lica mojih kolega opterećenih količinom posla i kredita...Iskreno, prošle godine sam radila odmah drugi dan iza novogodišnjeg derneka i triježnjenja i nisam taj cijeli tjedan znala za sebe, a ove sam se izvukla, na svoje dobro, barem ono mentalno..Očito nam svima treba taj neki period prilagodbe na činjenicu da smo ušli u Novu godinu, a djelomično i na stanje da nismo u cugi i deliriju izazvanom praznicima i potrošačkom groznicom daleko iznad naših realnih mogućnosti, makar i ne popili kap alkohola za doček,a ovo potonje stanje triježnjenja je kod mene vrlo brzo nastupilo...Naime, em što sam na samo novogodišnje jutro trčala veterinaru s mojim kućnim ljubimcem na pikicu zbog polumrtvog položaja u kojem sam ga našla, pa sam ostatak dana provela u nekom stanju polusvijesti na granici da zaćorim na semaforu, em što sam ostatak tjedna ganjala papirologiju za kupnju novog prometala jer se staro formalno, a bogami i neformalno oprašta od mene. Znate što, dragi moji, naidealnije je da sve casheiraš, ovi krediti te ubiju u pojam..Naime, navodno su od ove godine svi bankari bez izuzetka postrožili kriterije za dobivanje kredita, a moj je odobren na današnji dan, što vas automatski dovodi u poziciju građanina drugog reda, iako nikad niste zakasnili s nijednom ratom ičega...Nema veze što imate 1 stambeni kredit kojeg ćete isplatiti u cijelosti za 9 mjeseci, niti to što je davno dokumentiran i opravdan računima, ali ne još otplaćen do kraja, nema veze što dobivate redovito plaću svaki mjesec (Wow! Bingo! Aleluja!), nema veze što u sat podmirujete sve svoje kartice, oni će naći načina da vam zagorčaju život, a ako ne to, bar početak godine. Ja sam se svojski potrudila da to ne bude slučaj i kod mene, ali nisam skroz u tome uspjela jer sam zbog propusta famozne izmišljotine naše vrle banana države zvane HROK morala trčati po potvrde da sam otplatila što sam otplatila jer oni nisu updateani kao što ja to moram biti kad otplaćujem sve što otplaćujem na đemdo na kartice...Realno gledajući, većina nas ima vrlo realne prohtjeve u životu, isto tako realno je to da premalo zarađujemo i da su previsoki troškovi života..što reći kad se više isplati shoppingirati u Rimu s prosječnom hr plaćom nego u Zg, vrloj nam metropoli...i zato...dabogda nikad ne ušli u EU, ako radi ničeg drugog, onda radi tog šta ću i dalje ubirat MWST i normalno kupovati sir i vrhnje subotom od moje kumice na placu..Zapravo, moram priznati da se radujem tom autu, jednako kao i prvom odlasku u Rim krajem mjeseca na jedan obiteljski događaj, ali da se nimalo ne radujem tome što ću se toga sjećati barem 6 mjeseci iza toga..Posvećeno svima s 2 i više kredita. Bez sponzorstava muževa, ljubavnika i roditelja..Btw, slučajnost, a možda i brzina u tipkanju, umjesto, blog.hr, upisah u google, bog.hr..Možda me se i taj potonji sjeti pa me konačno baci na neko radno mjesto gdje će konačno cijeniti moj angažman u poslu...Vidjet ćemo, rekli su slijepci...Nada umire zadnja.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.