28

petak

prosinac

2007

O polovima i spolovima

Ponekad je dobro zatražiti drugo mišljenje, naročito kad su u pitanju doktori, nekretnine i muškarci. S naglaskom na ovo potonje. Bar u mom slučaju, jerbo me ovo prvo dvoje navedenog, fala na pitanju, zadovljavajuće služi. Ovakve ko ja obično ne čekaju muškarce da im srede/kupe nekretninu, pa tu automatski upadam u skupinu koju neki zovu preemanciparanim luđakinjama, a drugi glupačama koje ne ulove solidno potkoženog kvazi managera i „srede si život“..Bar prema malograđanskim mjerilima koje tako zdušno propagira ona hadezeovka Zdenka kojoj se trenutno ne mogu sjetiti prezimena. Previše nas je uništila ta emancipacija. A krenulo je sve s Klarom Zetkin i podosta kasnije s paljenjem grudnjaka..Skrenuh s teme opet. Eh, da, htjedoh reći da muškarce kao takve nikad neću prokužiti, iako sam još donedavno mislila da ih čitam ko otvorenu knjigu. Još sam i frendicama dijelila savjete ko Magda u Gloriji..Yeah, right! Spolni život vinskih mušica mi je bliži nego njihov mozak..Pokušavam dokučiti kada se u njima dogodi onaj ključni trenutak i kad iz milog maznog janjeta postanu grintavo stvorenje koje počne furati svoj film mimo tvog. Zanimljivo je da oni to zovu opuštanjem u vezi, a mi pokazivanjem pravog lica i krenemo im prigovarati i pokušavamo ih promijeniti..To je možda i moguće u nekim ranijim godinicama, međutim, kad kalendarska starost pokaže brojku tri na mjestu desetice, takve stvari idu malo teže. Zapravo puno teže. Netko mudar svojedobno je izjavio da starog psa ne možeš naučiti novim trikovima, pa očito ima nešto u tome.. I što napraviti tada? Da li se pomiriti sa sudbinom, pokušati porazgovarati, što ako se naiđe na zid šutnje ili izmotavanja, da li dići ruke od svega, zaklopiti stranicu i početi samostalno snimati svoj film ili staviti stvar na led do nekog mentalnog stanja kad će se obje priče htjeti ponovo poklopiti i spojiti u jednu? Čitam po meni dragim blogovima da smo svi nekako opterećeni tim muško-ženskim odnosima ovih dana i o tome da li je moguće održati brak nakon prevare, kako krenuti dalje, velika rasprava se digla oko žene koja je ovdje javno iznijela da ima mlađeg ljubavnika, dok joj doma sve štima, a moralisti digli paljbu iz svih oružja na nju..Načelno, svi smo mi za vjernost i moral, ali ponekad se u životu dese nepredviđene situacije na koje se da utjecati snagom volje i odbijanjem flerta/preljuba, međutim, život valjda voli dovoditi ljude na kušnju..Neki se tome othrvaju, neki ne razmišljaju o tome da svojim postupcima mogu jako povrijediti svoje bližnje, a neki su jednostavno-nesretni vezom/brakom u kojem su protagonisti..Čitajući i razmišljajući o tome, ponekad pomislim da je sve to stvar sebičnosti jer je prevara uglavnom stvar upravo toga-sebičnosti da bismo sebi ugodili i dokazali da smo i nekome drugom-napeti..Iako, opet znam previše brakova koji su to samo na papiru...teško je biti pametan...Ne kažem da su muškarci ti koji više varaju,osobno znam i primjer gdje se od frenda žena na proslavi godišnjice braka ispod stola smsala s ljubavnikom, ali da se stvari daju pokrpati nakon toga-teško, jako teško..Zato i razumijem potrebu pojedinih, u većini pripadnica ženskog roda da ovdje zatraže savjet. Najgore je što savjeti sa strane i mogu biti dobronamjerni, ali ne učine uvijek čovjeka sretnim..Svatko je kovač svoje sreće...Svatko treba donijeti odluku za sebe, ali je dobro konzultirati se..

18

utorak

prosinac

2007

Božična čestitka u mom stilu

Drago moje blogersko društvo,
ovim nadasve osebujnim filmićem i milom dječicom želim vam sve najbolje za predstojeće blagdane..možda je malo rano, ali dopao mi se jako spot pa nisam izdržala, a da ga ne prezentiram široj javnosti..Nadam se da i vi, djevojčice drage, imate svoj sličan kostim koji ćete izvaditi iz ladice i prošetati ovih dana, ako ništa drugo bar raditi orehnjaču/makovnjaču/išlere/londonerice/poparu/plućica na kiselo zaliven /sarmu/puricu s mlincima (ili što god ćete si moći priuštiti od hrane za ove blagdane) u njemu...cerek



16

nedjelja

prosinac

2007

Blast to the past 3

Već dugo nisam nabacila ništa od meni drage muzike iz prošlog stoljeća..pa eto malo lakih nota iz mojih podosta mlađih dana, ovaj put s tendencijom domaćeg terena, tada još bivše države...daklem, pjesmice iz mojih osnovnoškolskih dana...
Čisto kao sjećanje na neka vremena kad smo svi skupa bili manje opterećeni kreditima, potrošačkim mentalitetom i kada se puno bezbrižnije živjelo, a ne preživljavalo ..

Leb i sol-Mamurni ljudi



Slađana Milošević & Dado Topić-Princeza



Azra-Men se dušo od tebe ne rastaje



Zabranjeno pušenje-Guzonjin sin



Lačni Franz-Čakaj me



Ex Yu doprinos Live Aidu 1985.



Zana & Bebek-Jabuke i vino



Josipa Lisac-Nismo mi bez cilja

12

srijeda

prosinac

2007

Texas

Ne mislim na saveznu državu. Mislim na band. Oni škoti, band/bend, (kak' hoćete), koji je iznjedrio sijaset hitova i stekao veliku popularnost tijekom devedesetih na starom kontinentu, dok preko bare baš i nisu dosegli neki zvjezdani status, barem ne prema onome što sam pročitala na netu..Sve u svemu, nema ih baš pretjerano u medijima u zadnje vrijeme, a ja jučer nakon dugo vremena navinula njihov cd. Jebate, čak je i original.. yes I tako, sjetih se par spotova koje sam rado odgledala i odlučih ih podijeliti s vama..Većina dečki koje znam su otkidali na njihovu pjevačicu, Sharleen..Zanimljivo je da je Sharleen Spiteri već u dva navrata uspjela za spotove angažirati dva vrhunska glumca na koje žene otkidaju totalka..Jedan je Alan Rickman, a drugi Jean Reno..Moram priznati da nijedan od njih nije moj tip, ali mi Rickman ima neodoljivo dobar glas. Onako za recitirati ti na uho.. cerek U spotu In demand, kojeg sam onomad kad je pjesma izašla obožavala gledati na MTV-u, osim naglašavanja dramatičnosti njihovog (vjerojatno ljubavničkog, bar u spotu) odnosa, (a priznajte da si baš dobro pašu), nisu mi upale dvije stvari u oči koje sam jučer odmah isprva primijetila…Cijelo vrijeme, osim na kraju spota, auto se vozi sam (nema vozača, totalno scary !!!) po cesti dok njih dvoje sjede odozada i maze se dok im vjetar mrsi kosu. Ajme romantike...Isto tako dok plešu tango na pumpi, ne može se vidjeti cijena benzina, a ni osoblje..Skontah u tom trenu da sam stvarno život počela doživljavati drugačije no onomad..hm…da...mora da sam počela postajati ozbiljna..Moš mislit…rolleyes Eto vam malo lakih nota..

In demand





Inner smile (ovo mi je bila himna dobre tri godine, a i danas je jako volim čuti..odlično je skinula Elvisa)



03

ponedjeljak

prosinac

2007

Koliko niže još možemo pasti?

Nikad dosad nisam imala averziju prema radio reklamama, do današnjeg dana....telku ne gledam praktički pa izbjegavam većinu stvari i emisija koje neki od ljudi koje pratim na blogu komentiraju i spominju u svojim postovima...Možda se reklama koju sam čula na radiju i vrti na telki, pa ste ju zakačili pogledom ili bar uhom...Radi se o reklami jedne banke (nebitno je ime, može biti bilo koja, svaka od njih nudi kredite), ali bitna je poanta priče, a ona je da vam nudi da dignete kredit kako bi svojim najdražima kupili Božićne poklone, a nude vam i poček do Uskrsa...PRESTRAŠNO..Stvarno smo postali totalni jad od države kad i za kupovinu poklona svojoj majci, ocu, djetetu, ujaku, baki, moramo dizati kredite jer im to od svojih primanja ne možemo priuštiti..Vjerojatno će biti onih koji će nalaziti pod borovima i ključeve novih Lexusa ili ML-ova, ali takvih i nema neka veća brojka..većina će biti u jako gadnim problemima u prvom mjesecu.. ..Gadi mi se ova država sve više. I mojoj sestri Romani također. Zato valjda i odlazi živjeti van. Dobro, ima i ljubav veze s tim, nije samo ekonomski moment u pitanju...a kod nas trgovina ljudima još nije okončana. Eto vam svima primjera kako se već danima natežu oko moći, kalkuliraju i kupuju i prodaju se međusobno da ih ne mogu više niti slušati niti gledati po novinama..Na kraju ispada da je sasvim svejedno za koga ste glasali. Oni su ljudi i dogovorit će se, a mi smo, (u globalu), sitne ribe koje će dizati kredite za razveseliti vlastitu djecu za predstojeće blagdane..Ma, kad bolje razmislim, bitno je samo imati uz sebe toplo dupe i stisnut' se uz njega, pa je sve super, ko što to reče Mile...Jedini je bad ako dupeta nema. Ali budu ovi gore spomenuti dali nekome maloprije navedeni organ pa ćemo opet imati reprizu za 4 godine...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.