17

ponedjeljak

rujan

2007

Because you're mine, I walk the line

Zanimljivo je kako nas roditelji navuku na neke stvari koje oni vole..Tako je mene moj stari navuko na country. Umjesto Nade Obrić, Lepe Brene, Zorice Brunclik, Tozovca i Miroslava Ilića koji su tada žarili i palili po slabašnim kazićima proizvođača EI Niš u autima tateka i mamica mojih frendova iz škole, moj stari je uvijek muziku slušao odmjereno, ne preglasno, ne pretiho, na solidnom Blaupunkt kaziću za ono vrijeme i uvijek imao u autu kazete izvođača poput Kenny Rogersa, Don Williamsa, Merle Haggarda, Dolly Parton, Willie Nelsona i čovjeka u čiji glas sam se zaljubila još kao djevojčica- Johnnyja Casha. Sjećam se sumornih zimskih jutara dok me vozio na cjelodnevni boravak (škola mi baš i nije bila blizu, nisam bila razmaženka da su me zato vozili nono ), a iz kazića je već u svojim prepoznatljivim ritmovima odjekivala muzika nalik na huk vlaka koji prolazi..Bio je to Johnny Cash. Ta kazeta koju sam već znala napamet se na kraju priče toliko izlizala, da smo morali kupiti drugu, ali ja sam i dalje preferirala onu s prvotnim aranžmanima kupljenu u Austriji. Elem, ono što me fasciniralo još ko klinku u osnovnjaku je bila njegova povezanost sa svojom suprugom i tolika količina ljubavi koju su imali jedno za drugo. Zato sam i jedva dočekala film kada se pojavio. Mora se priznati da ga je Joaquim Phoenix stvarno dobro „skinuo“ što se tiče kretnji i mimike lica, pa čak i pjevanja..Čitajući njegovu biografiju, saznala sam da je svoju June upoznao na turneji sredinom pedesetih, da su oboje bili u braku kada su se sreli, on u prvom, ona u drugom, da mu je 9 godina bila oslonac i rame za plakanje, ali da je ljubav planula tek u Vegasu, sredinom šezdesetih. Dvije,tri godine kasnije, mislim da se radi o 1968. godini, upitao ju je usred nekog koncerta u Kanadi da li se želi udati za njega i tjedan dana kasnije su se vjenčali...Sve skupa, njihovo petero djece iz prošlih brakova je živjelo s njima, a imali su i jednog zajedničkog sina. Skupa su proveli 35 godina u braku, osvojili par Grammyja, prodali 50 milijuna ploča, pomogla mu je da se skine s tableta i droga, nakon čega mu je karijera ponovo krenula uzlazno..thumbup Zanimljivo je da je ona do zadnjeg trenutka uvijek bila vrckasta na pozornici, a navodno je i izvan nje uvijek bila srdačna s obožavateljima..Oboje su umrli 2003. godine, u razmaku od 3 mjeseca. Ona je umrla od posljedica operacije na srcu, a on ju je držao za ruku u zadnjim trenucima njenog života. Na njenom sprovodu već je bio u invalidskim kolicima zbog uznapredovalog dijabetisa, a tri mjeseca kasnije umro je i on. Rekao je da mu život bez nje ionako više nema smisla i da jedva čeka da joj se pridruži negdje gore…

"What June did for me was post signs along the way, lift me when I was weak, encourage me when I was discouraged, and love me when I was alone and felt unlovable. She is the greatest woman I have ever known. Nobody else, except my mother, comes close. "

- Johnny Cash, from Cash the Autobiography


U svakom slučaju, njihova harmonija na i izvan pozornice, ostavlja nadu da uvijek postoji srodna duša negdje za svakog od nas…neovisno kada, neovisno gdje, ali svi bi je trebali znati prepoznati kada se pojavi..
Post je posvećen jednom friškom bračnom paru i jednoj prijateljici koja se rastaje nakon 15 godina braka i dvoje djece za koju njihov otac više ni ne pita…Na meni je da im svima zaželim idilu..zato i ova priča..Ma lažem, nije samo zato, slušam njegov live album iz Folsoma, daje dobar ritam kad stojiš uz stol za peglanje.. burninmad


Pred nastup



Srednje godine


U starijoj dobi


I na kraju spot da sve ovo predočim..


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.