31

utorak

srpanj

2007

O mom autiću

Na temu mog auteka nije bilo pretjerano govora dosad ovdje. Poneki od vas koji me znaju otprije ili su me upoznali preko ovog medija znaju da sam dosadna već 10 godina s istim autom i da se mnogi sjete mene kad isti tip auta ko moj vide na ulici jerbo smo s godinama postali nerazdvojni. Moja raketa je sinonim za mene i obrnuto..Mali je, malo troši ,ekonomičan, jeftin za održavanje, servisiran je redovito, nije skupa registracija, nije ni neka konjaža pod haubom, nije prostran da stane obitelj unutra, nego se guraju njih 4 jedva, nema klimu, niti išta električnog unutra, međutim, sve više postajem svjesna činjenice da se trebamo rastati iako sam donedavno odlučno tvrdila da ću ga voziti dok se ne raspadne od godina. Sama činjenica da je on bio jedan od razloga mog sedmogodišnjeg studiranja i da sam ga kupila vlastitim kešom na zadnjoj godini faksa činila me neizmjerno ponosnom u toj fazi…međutim, čini mi se da ga prerastam, da želim nešto veće i da je vrijeme da od mjesta A do mjesta B dolazim nečim bržim i većim..a za to trebam negdje namaći novaca..Sve mi se čini da ću si namaknuti i treći kredit na grbaču…burninmad ili da počnem igrati loto…greedy Zapravo je blesavo vezati se uz stvari, ali sama činjenica da sam se odrekla mali milijun stvari da od studentskih zarada s velesajma i čuvanja klinaca zaradim za auto, meni ima neku neprocijenjivu emotivnu vrijednost bez obzira na to koliko on realno vrijedi na tržištu. A njegova je sadašnja tržišna vrijednost vrlo mala s obzirom na uloženi trud i ljubav prema njemu…Znam da ću bit totalno u komi kad zavijek ode iz moje garaže, ali…ne znam zapravo što učiniti? Pričekati još malo ili ga prodati dok ga još netko bude htio uopće? Mislim da žene puno suptilnije doživljavaju svoje automobile i više se brinu oko njih, za razliku od muškaraca koji ih vole gariti koliko ide da ispucaju višak adrenalina i koji rijeđe posjećuju mehaničare čisto iz razloga što si mnoge stvari znaju promijeniti sami…ja to nisam nikad radila sama, uvijek sam stvar prepuštala stručnjacima…Sad samo trebam smisliti koji japanac će biti idući i otkud namaći lovu. Namjeravam uzeti nešto polovno, naravno, pa ako imate preporuku za neku firmu di se to da nabavit po ok cijenama na kredu (jerbo keš, pa još u stranim valutama kod mene je SF), javite mi na e mail….

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.