14

subota

srpanj

2007

Ljubavni popizditis među hrvatskim celebrityjima

Izgleda da su svilene gaćice i grudnjaci i ko koga ševi sa i bez posljedica trenutno glavna tema u hrvata koji kao da nemaju dosta vlastitih briga i sranja nego izgleda da samo žive tuđe živote. headbang Mislim da će se prva nova pašteta koja se pojavi na tržištu zvati Vlatka i da ćete kad dignete onaj aluminijski poklopac odma' dobit cijelu paletu usluga:uz to što ćete se nakrkat paštete, iskočit će vam gđica. Vlatka van ko kako to striptizete iskaču iz torte na momačkim večerima i bit ćete happy da je možete angažirat da vam pjeva i vodi prvi domjenak koji vam firma bude organizirala pod uvjetom da uopće ima love za takve egzibicije…ak vam svaki mjesec plaća kasni po par dana, niti uopće ne rade domjenke ili vam dijele regrese, jbga, vi ste luzer, čitajte i slinite kad ste bokci. Nacija će cvjetat od ponosa i silnog milosrđa prema gore spomenutoj, a vi lupajte glavom o zid.Stavite viklere da bolje odbija i manje boli, a i nećete morat na frizuru. naughty Isto tako dr. Fuka Kovach je zabrazdio iako se isprva pravio bedast. Sve spike o tome da je bio u cugi i da mu ženska uopće nije napeta su bedastoća. Za napravit bebu je ipak potrebno dvoje, ako izuzmemo zamrznute spermiće i doktore koji rade umjetnu oplodnju u nekim slučajevima. Po nekakvim mojim i tuđim prikupljenim iskustvima, frajer bi trebo bit Rocco Siffredi da se tak nabajsa da nema pojma koga ševi, zapravo vjerujem da nakon tolike količine cuge bi jedino Rocco ostao spreman za akciju jerbo frajerima uglavnom splasne entuzijazam nakon određene doze alkohola…pogotovo ak je prije toga letio 14 sati od grada anđela do vrle nam metropole pa još do Šibenika. Mislim da bi to i guvernera dotične savezne države gdje gospodin stanuje u USA dok je glumio Conana još oborilo s nogu, a kamoli da neće njega 'nakog upola slabašnijeg i manjeg. Iskreno, briga me tko je tu koga iskoristio, meni ni iz džepa, ni u džep samo mi je smiješno kad se nekome u 21. stoljeću uza sve kondome, pilule i morning after pilule djeca „događaju“ i da se pišu feljtoni i poezija u nastavcima o nečijim Perlinim gaćicama i grudnjacima. Ne zanima me tko su očevi buduće djece vječitih pjevačica u usponu, a ni ne tangira me što se svi snebivaju kao da je nešto strašno to što se radi o oženjenim tipovima koji su napravili klince sa strane. Prilika čini lopova i ne treba misliti da se to vama ne bi moglo dogoditi…bolje odložiti takvu literaturu sa strane i posvetiti se njima, ak' kužite što hoću reći…jel.. Poštedite nas seciranja tuđih života.Živite svoje, otplaćujte te aute u kojima se vozite na kredit i stanove, ne kukajte i ne zavidite onima koji žive bolje od vas. Osim ako su političari, pogotovo oni koji pohranjuju zlato na egzotičnim otocima, a vas uvjeravaju da ako im dadete priliku da vas veslaju i potkradaju još 4 godine da će vam biti bolje. Hoće vraga. Vele mi ljudi da su čak i pjesmicu za kampanju ukrali. Treba mijenjati ekipu, kad već kradu, dajte priliku i mlađima i neafirmiranima (recimo meni smijeh) da nešto pokradu pa da nas bude više bogatih. To ja onako čisto sa socijalnog stanovišta… Uostalom, ima jedna grupa koja je prilično uspješno opisala stanje duha slično onom kojeg ja trenutno imam što se tiče bračnog švrljanja i života zvijezda u hrvatskom javnom životu. Jedino što su mi neusporedivo bolje zvučali s muškom plavušom Kraljićem na gitari koji je u vrijeme kad je ovo izašlo još svirao s njima...Pa u to ime..




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.