09

subota

lipanj

2007

Više ura kulture u kišni petak

Jučer odlučih nakon predugo vremena dan posvetiti samo sebi i svojim kulturnim aspiracijama vezanim uz neke od izložbi fotografija koje nisam željela propustiti. Pa tako sam krenula od južnije prema najsjevernijoj i obišla njih tri. Izložba koju Vam svakako preporučujem je World press photo u foajeu NSB-a koja traje do 11.6. Fotke su tako prokleto realne (evo linkam neke od radova), pogotovo one iz ratnih područja, da gledajući postanete sretni što ste živi i da vas živo boli za sva sranja o kojima inače razmišljate kako su velika i nepremostiva. Ima i fotografija s tematikom, priroda, sport, slobodno vrijeme, nije sve samo rat, krv, ruševine i raskomadana tijela. Vrlo realna i dojmljiva je ona s tematikom prirode kada pingvin gura glavu pod vodu, a trenutak kasnije je ulovljena fotografija gdje ga morski leopard kida. Gadno, ali to je prirodna selekcija. Gledajući tog raskomadanog pingvina, misli su mi nekako odletile na posao, ali sam nekih pola sata kasnije, odlučnim, kornijevim korakom, produžila do Umjetničkog paviljona gdje se održava izložba „Volimo li gledati druge ljude“. Ta izložba mi se nešto manje dopala iako se radilo o poznatim imenima hrvatske fotografije, bio je svega jedan izlagač čija tri rada su me se dojmila, ostalo je sve onako-preobično, slike bebe u kadi, obitelj na terasi, poluodrezanih glava u kadru i tak…Treća izložba u galeriji ULUPUH je ponovo jedna vrijedna posjeta, ulaz je također džabe, a radi se o radovima studenata Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu, stvarno ima prekrasnih fotki, toplo preporučujem-evo link. Htjela sam se još zaletiti do Galerije Badrov, ali su se zaredali pozivi, pa sam odustala. Ovo je bilo taman za provesti lijepo popodne na jedan dan starog godišnjeg kojeg sam uspjela iskemijati. Eto, ako volite dobre fotke, posjetite nešto od preporučenog, potrošit ćete 10 kuna za ulaznicu u Umjetnički paviljon i nešto kalorija šetajući od jedne do druge galerije. Zadovoljstvo nakon jučerašnjeg popodneva-neprocjenjivo. Očit dokaz da vam za sva zadovoljstva u životu nije potreban Mastercard, (naravno, ukoliko ste fan dobrih fotki), nego samo dva sata za sebe.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.