New Zealand Time

29.03.2006., srijeda

Jos malo sunca


Nakon par dana kisa, vjetrusina i ostalih opcenarodnih radosti konacno je malo osvanulo. Nije da se zalimo. Iskreno receno, ovo je bilo, bez daljnjega, najljepse ljeto otkako smo dosli u ove krajeve. Skoro da smo i zaboravili kada je padala zadnja kisa. Inace, jutros me je jedan detalj lagano zaintrigirao. Pas je sa prvim zrakama sunca skuzio da nece padati kisa. Naravno, odmah je skocila svom tezinom na moju malenkost koja je jos bila u fazi nocne hibernacije. Vidio sam da ne vrijedi pruzati otpor. Petnaestak minuta kasnije bili smo na plazi. I, tu dolazi taj interesantni detalj. Bila je totalna plima, i to takva kakvu nisam vidio. Obicno ima bar pedesetak metara pijeska za bauljati po najgoroj plimi, no ovaj puta se svelo na svega par metara. Hmmm. Topljenje ledenih naslaga na polovima? Ovdje bas i nismo tako daleko od juznog pola. Je li to mozda zbog novog dryera? Primjetio sam ja da se on malo vise zagrijava.

- 03:16 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Sky City Tower, Auckland