i ja voljim





my pet!







Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Fora Bljogovi



Moja najdraža Lavica

Nenek

The Domi

Black lady

jahač oluje

mala ifa

Nazi

chocolatna

tibor

Alkosi

spike5

markomania

treba popit

smile :)

medo

cimeri iz velebitske

mlada mamica

beli

lilith

tija

letitia





ELEMENTAL:ROMANTIKA
Vidaim da me gledaš sa istog mjesta i to cijelu večer,
Baš si šečer a vjeruj mi inače frikove srećem
činiš mi se guba, zanimljiv, a meni je dosadno
Nije da ovo radim inače pa izgledam zbunjeno
Malo mi je crnjak, hvatam zrak, koji mi je vrag
Inače uvaljam šprehu u trenu a zake sad imam tremu?
Hm...Kak se zoveš, kaj ima, kam inače izlaziš ha?
Iz kog si kvarta, iz centra ko i ja?
Koji je tvoj znak, čekaj pogodit ću, vodenjak
Nisi šteta, al ne smeta, ajmo ispočetka
Platit ću piće da mi pomogne uvaljat priče
Kažeš sviđam ti se i inače voliš reperice
Ma sve je pet, meni se sviđa tvoje lice
I način na koji puniš traperice.(da, da)
Ajmo ne filozofirat, ako mogu birat
Ovdje je raja koma, a ja sam sama doma

**Teško je mislit na romantiku,
Slušat razum i logiku kad si tako mmm....dobar!
Teško je glumit manire fine,
Samo brijem kak da te skinem, tako si mmm....dobar!
Trudim se ostat dama,
Al dama izvisi sama, a ti si tako..mmm..dobar!
Ajmo ne sad raspravljat, nemoj me samu ostavljat
Možda te vodim doma

Dok se penjemo na kat postaje sve teže izdržat
Biti svetica ko djevica, jebi ga, neću stat
I kog briga kak se zoveš, neću te sutra zvat
Dovoljno je to što vidim, bar zasad.
Kaj čekaš da sve započnem sama?
Pa da sutra imaš štofa za ispričat dečkima.
Haha, ti nemaš pojma da volim biti glasna
Kažeš to te napaljuje, onda sam te dobro našla.
Igraš čudno, opusti se, imam što oćeš
Ja sam konrol frik-baš tvoj tip, ak niš, bar za nočas
Pusti da, budem ja, ta koja te inspirira
Muza i carica ak treba rob i gospodarica..
Šta tiltaš, hej, i baš me briga u što srljamo
Liži mi vrat i šapni što bi mi sve radio
Dok svira radio ko Boris, dost" je strofe oću korus
Daj što nudiš, valjda ti ne treba tumač
Ajmo ne gasit svjetlo da se možeš lakše snać

***

Vidno razočarana diplomatski tražim riječi
Pregrizem jezik da ne moram iskreno reći
Navlačim hlače i kontam, totalno bed špreha
Pitaš kak je bilo, suzdržavam se od smijeha
Super love men, ispo totalni amater
Kajem se-trebala sam znat da je preda mnom blefer
NE SRCE TO NIJE BILO CIJELU NOĆ
I TO NIJE BILO DO JAJA
BILO JE 10 MINUTA
I NIŠ NISI OBAVIO DO KRAJA
Imaš predivno lice i loš smisao za humor
Ajde kupi prnjice, od šprehe me hvata umor
Okreni ključ, kad izlaziš, nemoj lupat vratima
Nemam želje za reprizom brijem da sam shvatila.
.



maj staff:)

13.05.2005., petak

gobac je legenda

dobar jutar svima! dragi se danas vraća iz Beća ( nije ga bilo tri dana) a ja sam to doooooobro iskoristila da se malo sama zabavim i opustim s frendicama koje znam još iz vrtića!! u srijedu sam završila s majom u Bestu na latino večeri gdje je bilo preloše, jer je bilo 5 ljudi, a i svi s tih tečajeva tak da sam ja ko tutlek stajala sa strane i umirala od dosade..nije mi pomogla ni litrica bambusa koju sam strusila u sebe tako da sam već oko 00:00 bila doma, pijqana, u krevetu, i onda se čudim kaj ne mogu zaspat! ah-...



Al zato je sinoć bilo preeeeeeeeeeedobro! Bila sam s T $ I i još par ljudi na koncertu Psihomodo popa i izludirala se kako već dugo nisam!bilo je fenomenalno, a čak nismo ni pili show je bio odličan, imao je grupu plesačica koje su sa kan-kanom otvorile koncert (jaaako zgodne cure moram priznat)..otvorio je koncert s novom stvari Linoleumboy kojeg u spotu glumi slavni "izbjeglica", bigbrotherovac te veeeeliki navijač Dinama Krešo!njega nažalost nisam vidjela na sceni, ali zato je Alen Macinić viđen u publici!!Na žalost nisam imala fotić tako da nemam svoje fotke i jaaako mi je žao zbog toga, ali nabavit ću ih od frendice! svirali su sve svoje odlične stvari, ljudi su uživali, upaljaći su na lagane stvari bili u zraku, konfete, topovi s pjenom letjeli su na sve starne, a baklje oko pozornice i dve velika plamena s prijeda dala su neki poseban doživljaj dok je Gobac u ekstazi pjevao Fridu...na Pinokija, Ramonu, Starfucker i slične stvrari rulja se masovno naguravala što mi uopće u tome trenu nije smetalo, i ja sam se povremeno ubacivala, tresla glavom, mlatarala kosom i gurala sve oko sebe, tako da ovih par masnica koje imam po rukama i nogama, i pregaženim palcima, uopće ne smeta!!!bar se vidi da sam bila na najboljem provodu u gradu s Psihomodo popom i nezamljenjivim Gopcem koji se dva puta vraćao na binu zbog glasne publike koji su se tolkiko zapalili da jednostavno nitko nije htio doma već su svi zajedno vikali "hoćemo još"!!!drugi put vratio se u svom stilu u onim starinskim kombine hlaćama ( joj da imam fotku znali bi) što je vjerojatno ukrao dedi iz ormara i za kraj još jednom otpjevao Fridu i otišao u veilkom stilu! Svaka čast Gobac-KONCERT JE BIO PREEEEEDOBAR!!!!!!!love you all

- 11:54 - A kaj vi mislite o tome?!?! (8) - Al za istač - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

xxx


Ako nam je dano da na trenutak siđemo u one dubine duše gdje prebivaju anđeli,
sjetit ćemo se na biće koje duboko ljubimo...
Ne samo njihovih riječi i djela,
već i trenutaka šutnje koje smo s njim proveli...
xxx
maj mejl- snjeza2005@yahoo.com
maj icq- 284620023


Riskirajmo, prisjetivši se da nikad nismo
prestali tiho voljeti one koje smo nekad
VOLJELI GLASNO..




Najveći je problem svijeta
u tome što su fanatici i budale
tako sigurni u sebe, a mudri
su ljudi puni sumnji.

B.Russell

Voljeti sebe početak je doživotne ljubavi..
O.Wilde



Samo žene i lječnici znaju
koliko je laž potrebna ljudima.

francuska



Bit ljubavi nije naći savršenu osobu
već voljeti nesavršenu osobu savršeno.
.....
Prava ljubav nema sretan završetak
ona jednostavno ne prestaje.




Ali ipak što sam ja? Stvar koja misli.
Što je to? Naravno: ono što dvoji,
razumjeva, tvrdi, niječe, hoće, neće,
te zamišlja i osjeća. Zaista nije to malo
ako sve meni pripada.

Deskartes



Čudno je kako je malo potrebno
da budemo sretni, a još čudnije
kako nam često baš to malo nedostaje.

Ivo Andrić