i ja voljim





my pet!







Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Fora Bljogovi



Moja najdraža Lavica

Nenek

The Domi

Black lady

jahač oluje

mala ifa

Nazi

chocolatna

tibor

Alkosi

spike5

markomania

treba popit

smile :)

medo

cimeri iz velebitske

mlada mamica

beli

lilith

tija

letitia





ELEMENTAL:ROMANTIKA
Vidaim da me gledaš sa istog mjesta i to cijelu večer,
Baš si šečer a vjeruj mi inače frikove srećem
činiš mi se guba, zanimljiv, a meni je dosadno
Nije da ovo radim inače pa izgledam zbunjeno
Malo mi je crnjak, hvatam zrak, koji mi je vrag
Inače uvaljam šprehu u trenu a zake sad imam tremu?
Hm...Kak se zoveš, kaj ima, kam inače izlaziš ha?
Iz kog si kvarta, iz centra ko i ja?
Koji je tvoj znak, čekaj pogodit ću, vodenjak
Nisi šteta, al ne smeta, ajmo ispočetka
Platit ću piće da mi pomogne uvaljat priče
Kažeš sviđam ti se i inače voliš reperice
Ma sve je pet, meni se sviđa tvoje lice
I način na koji puniš traperice.(da, da)
Ajmo ne filozofirat, ako mogu birat
Ovdje je raja koma, a ja sam sama doma

**Teško je mislit na romantiku,
Slušat razum i logiku kad si tako mmm....dobar!
Teško je glumit manire fine,
Samo brijem kak da te skinem, tako si mmm....dobar!
Trudim se ostat dama,
Al dama izvisi sama, a ti si tako..mmm..dobar!
Ajmo ne sad raspravljat, nemoj me samu ostavljat
Možda te vodim doma

Dok se penjemo na kat postaje sve teže izdržat
Biti svetica ko djevica, jebi ga, neću stat
I kog briga kak se zoveš, neću te sutra zvat
Dovoljno je to što vidim, bar zasad.
Kaj čekaš da sve započnem sama?
Pa da sutra imaš štofa za ispričat dečkima.
Haha, ti nemaš pojma da volim biti glasna
Kažeš to te napaljuje, onda sam te dobro našla.
Igraš čudno, opusti se, imam što oćeš
Ja sam konrol frik-baš tvoj tip, ak niš, bar za nočas
Pusti da, budem ja, ta koja te inspirira
Muza i carica ak treba rob i gospodarica..
Šta tiltaš, hej, i baš me briga u što srljamo
Liži mi vrat i šapni što bi mi sve radio
Dok svira radio ko Boris, dost" je strofe oću korus
Daj što nudiš, valjda ti ne treba tumač
Ajmo ne gasit svjetlo da se možeš lakše snać

***

Vidno razočarana diplomatski tražim riječi
Pregrizem jezik da ne moram iskreno reći
Navlačim hlače i kontam, totalno bed špreha
Pitaš kak je bilo, suzdržavam se od smijeha
Super love men, ispo totalni amater
Kajem se-trebala sam znat da je preda mnom blefer
NE SRCE TO NIJE BILO CIJELU NOĆ
I TO NIJE BILO DO JAJA
BILO JE 10 MINUTA
I NIŠ NISI OBAVIO DO KRAJA
Imaš predivno lice i loš smisao za humor
Ajde kupi prnjice, od šprehe me hvata umor
Okreni ključ, kad izlaziš, nemoj lupat vratima
Nemam želje za reprizom brijem da sam shvatila.
.



maj staff:)

12.03.2005., subota

vani s v & e!!:)




curke u aquaruiusu (mmmm...vidite kako imam lijepe prijateljice)

Efo i mene malo..bila sam vani sinoć nakon dosta, a da ne vozim i to s frndicama iz srednje-( emek i veks)..i shvatila sam da i nisam ništa puno izgubila, izlasci zimom jednostavno se ne mogu mjerit s onim ljetnima…zimi je stvarno najbolje zabit se kod nekoga doma, pit bambusek, karat ovaj kartat belu i tako..veky je trebala doći po mene u pola 11, ali mi je poslala poruku da će doći u 22:15 koju ja uopće nisam vidjela, .kad sam slučajno jurcala trasa soba-kupaona čula sam da mi zvoni mob, bila je ona i rekla da siđem za 5min! popizdila sam, bila sam napola gola, bez šminke, frizure, ičega…hvala bogu ona je friški vozač pa joj je trebalo malo više do mene, i još se malo zagubila po ulicama, tako da mi je to bilo najbrže spremanje u životu!! Pokupile smo emu i zaputile se u neku Kalu na Kaptolu..to je neko fancy mjesto gdje se ljudi vole pokazivat i nije mi se baš išlo, ali kako one to vole reko:dobro..dok se moja draga frendicaa bočno sparkala, ogrebala sve aute oko sebe, druga je kukala da zašto ga nismo u garažu stavile jer sam imamo hrpu za hodat ( punih 200metara)…i tako uđem am ja unutra, a ono gužva, svi jedni po drugima, neka poznata lica s tv-a i ni manje ni više osoba koja prvenstveno DOMI obožava-NEVEN CIGANOVIĆ!!pao mi je mrak na oči…ove se dvije stale drito pred njega, a ja s njima i razmišljam u glavi kako je on u biti jadan što je tako ružan,unakažen i glup ( jer normalan i pametan nije, kad si je to dopustio). I ništa frajer je mislio da smo namjerno se zguzile pred njega jer je on kao neki stilist ( zakaj ne poradi onda na svom stilu?) i odmjerava nas, skomentira nekaj pederu do sebe i pokupe se negdje dalje…hvala bogu..mogla sam dalje pit a da se ne ispovraćam..naručile one dvije martini bianco, a ja balić-colu, i dok su one sve to primile, pa torbice , pa pljuge, pa ovo ono, do novčanika se ne može doć, i kažem : ajd ja ću prvu platit! Ta tri pića, šugava, prokleta, od kojih ti nije ništa, stajala su me jebenih 70 i neš kuna..jel to normalno, 3 pića, T R I , samo tri, pa nije da se nema kad se ide u Kalu…ma užas, još kasnije 30n upad u AQuarious, i to ti je 100kn, a da sam popila jedno piće.. prema tome trebala bi imati oko 500-600kn da se pošteno razbijem…Na r»n»b je bilo ok, ali dosta mlađih i opet gužva, tamo smo ostali do jedno 2-2-3 i otišle do kvaka, gdje pak nije bilo ništa! Tako da se nisam ni napila, ni isplesala, ni zabavila koliko sam mislila da budem i kako nas tri znamo, i bilo bi mi bolje da sam bila s dragim, bar bi dobila, heheh!!!ajd pusaaaa



- 18:37 - A kaj vi mislite o tome?!?! (19) - Al za istač - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

xxx


Ako nam je dano da na trenutak siđemo u one dubine duše gdje prebivaju anđeli,
sjetit ćemo se na biće koje duboko ljubimo...
Ne samo njihovih riječi i djela,
već i trenutaka šutnje koje smo s njim proveli...
xxx
maj mejl- snjeza2005@yahoo.com
maj icq- 284620023


Riskirajmo, prisjetivši se da nikad nismo
prestali tiho voljeti one koje smo nekad
VOLJELI GLASNO..




Najveći je problem svijeta
u tome što su fanatici i budale
tako sigurni u sebe, a mudri
su ljudi puni sumnji.

B.Russell

Voljeti sebe početak je doživotne ljubavi..
O.Wilde



Samo žene i lječnici znaju
koliko je laž potrebna ljudima.

francuska



Bit ljubavi nije naći savršenu osobu
već voljeti nesavršenu osobu savršeno.
.....
Prava ljubav nema sretan završetak
ona jednostavno ne prestaje.




Ali ipak što sam ja? Stvar koja misli.
Što je to? Naravno: ono što dvoji,
razumjeva, tvrdi, niječe, hoće, neće,
te zamišlja i osjeća. Zaista nije to malo
ako sve meni pripada.

Deskartes



Čudno je kako je malo potrebno
da budemo sretni, a još čudnije
kako nam često baš to malo nedostaje.

Ivo Andrić