Snjeguzica-velika joj guzica!

30.06.2007., subota

I can have another you by tomorrow

so don't you ever for a second get to thinkin'
you're irreplaceable


eto me iz Holandije.
bilo je ful kul.
Holandjani i nisu bili nesto ludo otkaceni kao sto bi covjek pomislio. ono, svasta su nesto legalizirali, ali mi se cini da je to sve privid. mislim, zemlja im iz aviona izgleda k mikrocip koliko je dobro organizirana.
cak predobro.
bila sam u 3 grada od kojih me Amsterdam najvise odusevio. cisto zbog spoja kultura, neprestane struje zivota i dogadjanja, ali i mira kojem mozes u svakom trenutku pobjeci.

moji holandski domacini ne idu u kurve. iako je dosta kurvi zaposleno kad prolazis Red Light Districtom. u bilo kojem gradu (aha, ima toga i van Amstela).
i ne duvaju.
al piju ko smukovi.
i to pivu koja je po meni nagora koju mos nac tamo.
ima toooliko boljih,
oh, well.

prije Holandije sam se oprostila s doticnim.
htjela sam otici cista racuna i bez okova koji ce me cekati.

i dobro sam odlucila.

Sudbina nije dospustila da dugo tugujem za njim.

zivot je nevjerojatan.

- 21:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi