Snjeguzica-velika joj guzica!

06.05.2007., nedjelja

I told you I was trouble...

konacno uzivam u proljecu kao i pticice i pcelice (you know what I mean naughty).

konacno, jer nakon Uvijekpristunog mi je bilo nemoguce naci nekoga tko ce mi toliko odgovarati i tko ce ga u potpunosti zasjeniti. vec sam zasla u fazu kad sam dobro organizirala tu prazninu u intimnom zivotu ambicioznim projektima i putovanjima, i kad sam se imunizirala na samocu i samovanje i prihvatila to kad nacin ziovta, a ne kao tragediju.

onda mi je sudbina jos jednom pokazala da sam u krivu. i dovela mi nekog novog u zivot.

on je to sto zelim od muskarca.

i uzivam.

i ucim. sta je to suzivot (ne, ne zivimo zajedno, ali trebam se nauciti na nekog novog tko ispunjava ranije navedenu prazninu) i kako bih mozda trebala odbaciti neke, ne sve, stereotipove o muskarcima. ucim sebe i o sebi. ucim i o njemu. a on me svaki put iznova iznenadi. ugodno. sto je meni zacudjujuce jer sam navikla i otupila na neugodna iznenadjenja u emotivnom zivotu.

zivot je nevjerojatan, samo ga treba zivjeti.

'cause you're my fellow, my guy...
- 16:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi