CROATIA IS GOING UNDER,ANARCHY IS COMING AS A THUNDER..CHAOS WILL BE ALL AROUND,AND PUNK'S GONNA BE THE MAIN SOUND!!

petak, 22.06.2007.

lizni me....gricni me...HOP!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Napokon se mogu odmorit od sfeg..plese mi se..i peva..i dira..i pije..pa opet plese..udri!!
danas je chaga v dugoj resi…oh da da da!!sad bu perwerznih slika!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"kolko pića treba da platim da mi daš da te diram
ma hajde bit ću dobar, gitaru ću da sviram
možda jesam malo pijan al te zato volim više
ma daj se opusti i budi malo tiše"

Jucer sam lepo obiljezila kraj mojih muka uz par peewa,vinceko…i seksi kokama (nashla sam i neke iz kseta)->



GBH Generals Live at the Olymipc 1984

Add to My Profile | More Videos

efo i nekih pikčrs...nema ih puno...al jebga...marin ima super slikice...ja od silnog uzbudjenja zaboravila fotic u avtu...kmeee kmeee....pasmatr to ti je tak kad si u avtu z 6 seksi macana..hihhihi...


- 14:27 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>