CROATIA IS GOING UNDER,ANARCHY IS COMING AS A THUNDER..CHAOS WILL BE ALL AROUND,AND PUNK'S GONNA BE THE MAIN SOUND!!

ponedjeljak, 12.03.2007.

18 flaša, 24 limenke i 3 ukradene čaše..

lalalalalala....daklem plan za sljedechih nekoliko dana...z ignis end pepom na peewicu dve...opet i opet...druge koke su dobrodoshle...pet.koncertich...-pijanka--sub.ma opet pijanka v cvari....
->daklem dalje nemoram ni prichat...*pljesk pljesk*....
ma Pijem samo za potrebe moje neprestano - rastuće zbirke. Inače ne bi (oko do poda)
Smjestila sam zbirku pored kreveta!!

'Tataaaa, ja bi policuuu.. da stavim koju limenku i tak' *trep trep*

Mnogo rasprave ( o vrsti i materijalu polica,boji i veličini držaća, položaju dotičnih), jedan strgani ormar i usisanu sobu kasnije, imala sam.. police =) TA DAAA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedini problem je, gledajući ovu popijenu kolekciju (da ne spominjemo one silne dupliće koje nije bilo vrijedno čuvati), nekako mi se čini...možda previše pijem? ! ma neeeeeee!!!!!
- 21:42 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>