Smrt korisnicima

08.12.2008., ponedjeljak

Odbijena tema za diplomski (iznimno retro-računarski post)

Kao zakleti sljedbenik Billa "the money" Gatesa, moram s vama podijeliti svoje nezadovoljstvo činjenicom da mi je odbijen prijedlog diplomskog rada:

IZRADA WINDOWS OPERACIJSKOG SUSTAVA ZA ANALOGNA RAČUNALA

Ne mogu vjerovati da je ova nevjerojatna i iznimno značajna ideja odbijena! Radovala sam se ovom radu još otkako sam saznala da u C zgradi postoji jedno analogno računalo teško oko 250 kg. Kupila sam si sve asesoris potrebne za programiranje jednog takvog četvrt-tonskog bebača: šarafciger, izolir-band, francuski ključ, let-lampu, čekić, kvačilo, gumene čizme sa đonovima koje sprječavaju uzemljenje. Grrr!!! (LLama is not happy)

No nisu me prevarili. Znam ja šta oni hoće. I vidjet ćete da sam bila u pravu kad za par mjeseci instaliraju Linux na to analogno računalo. Glupi Ubuntu...

Crazy LLama

The ProdigySmack My Bitch Up


- 19:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Da se ne kaže da su ferovci asocijalna džubrad

CountMMer:

Naše umotvorine