Već što sam ovakva..

02.10.2006., ponedjeljak

TREBA SE PODSJEĆATI



Kako je život lijep, kako svijet ima svojih beskonačnih divota.. Ali ja ne cijenim.
Imam mir I slobodu, oko mene raskoš.. ali..i dalje sam nesretna.
Zakrčena, zagušena, zalijepljena vlastitim mislima za misli.. klupko kojem ne vidiš kraja ni početka. Ne cijenim.

Kroz trokutić prozora gdje prostor prelazi u roletu listovi se tresu, drhte lagano pa jače, pa sneno se njišu.. zamišljam likove. Ali ne cijenim.

Samo ja, ja.. moje misli vrte se oko mene, neprestano I živcirajuće. Kada će nam dosaditi…. Gdje nam je mašta?

Jer sve se vrti u krug, samo naša glava je druga.
Trebalo bi to znati. Tako da se povremeno sjetimo toga da je na nama kako će nam biti. I koliko ćwmo cijeniti. Biti sretni. Biti maštoviti , u ovom svijetu rasutih mozgova, nitko ne osporava to.. Svejedno gdje nam je mašta?
Smišljati ideje, za bolje sutra.
Ne se zakopavati u svoja klupka velikih rezervirajućih misli. Iritirajuće zakrčeni..zakapati se u sebe.

U nama je sreća I tuga. Poneke stvari tek nisu na nama. Ali naša glava je.
Pa I što će ti drugo…
Jer sve što radimo, radimo ionako 'za osjećaj'
A osjećaj Je u glavi.


I naša mašta je neograničena unutar nas.. ali ona čuči negdje.
Trebamo se samo sjetiti, pa je izvlačiti. Zalijevati je kao biljku. Dajte mašti vode………….

Ne podnosim 'ljudsku realnost'. A to je zato što 'ona nije'.
Čudna sam znam pa što, I čudno pričam.. ali kad pogledaš, jeli cilj biti isti, ili biti sretan…



Moji likovi od listova se komešaju, mijenjaju svoja lica.

Dobro, možda sad malo više cijenim.. kad znam zašto treba.
* * *

- 10:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

VJEČNO VARIRANJE IZMEĐU MISLI I OSJEĆAJA

MAŠTARENJA I FILOZOFIJE (kako ikad pobjeć od tog).....neznam stvarno

ŽIVOT= LJUDI

RADOST I TUGA

PRIMJEĆIVANJA.....kojima nema kraja:) POmoziTE!




. . .

Poneke bitne stari koje dođu,dogode se,prođu,mimoiđu..
A da se iz njih ima nešto za izvuć,bilošto..

nešto što je tu pa možda ima smisla reći

Ponekad možda i nema ali ću ponekad ipak reći...:) jer na kraju uvijek ispadne da i to ima smisla

Linkovi

Email: smokic_10@yahoo.com