Već što sam ovakva..

06.09.2006., srijeda


Ništa nije. I sve je.
Ma ono je..
Da to što misliš da sada nije ništa, zapravo je najveća mudrost …jer a što ima I biti?

Uvijek bi htjeli da nešto je.

Teški smo.. Vucaramo se po svijetu ko beskućnici
A sa bolesnim ambicijama
To su veliki kontrasti.
Pa onda kad se ne podudare.. mi I postanemo bolesni,bar se tako osjećamo
Pa stvarno I jesmo bolesni!
Pogledaj nas!

A sve je… samo ihra! Igra! Ma da da ihra :)))
Ti moraš ovo I ono.. prvo fax,pa poso,pa kuću svoju, obitelj,pa djecu.. Ma dajte me pustite!

Ma nemoram. :) Odgovorim mirno I nasmijano.
To vi morate.
:)




Nešto će biti. Kao što nešto I je. Uvijek je. Jedino što nije smo mi u toj priči u kojoj… Ni nismo važni, koliko mislimo da jesmo

Ma što ste se uozbiljili..?

U ruci imam veliku snagu, u jednoj ruci. Baš je gledam, držim je.
A u drugoj imam još veću.. Ne osjećate:-)
Sve je ovdje u mojim rukama
Nije ništa ni važno od ovoga što pišem, nego samo osjećaj,,

Sve je dobro. I ja sam dobro:-) Vrijeme je takvo.

A u drugim slučajevima je sve svejedno..

- 00:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

VJEČNO VARIRANJE IZMEĐU MISLI I OSJEĆAJA

MAŠTARENJA I FILOZOFIJE (kako ikad pobjeć od tog).....neznam stvarno

ŽIVOT= LJUDI

RADOST I TUGA

PRIMJEĆIVANJA.....kojima nema kraja:) POmoziTE!




. . .

Poneke bitne stari koje dođu,dogode se,prođu,mimoiđu..
A da se iz njih ima nešto za izvuć,bilošto..

nešto što je tu pa možda ima smisla reći

Ponekad možda i nema ali ću ponekad ipak reći...:) jer na kraju uvijek ispadne da i to ima smisla

Linkovi

Email: smokic_10@yahoo.com