< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

u ovom blogu nači čete svakakve gluposti
o meni mome životu i ostalim stvarima...
uostalom pročitajte...bang

broj posjeta od 19.05...



u ovom blogu nači čete stvari o meni i o mome životu
pa evo da počnem...
Ime mi je Katarina ali zapravo me nitko nezove po tome imenu...
vecina ljudi me zove balsa..balsicka
Imam 17 godina i po horoskopu sam ŠKORPION..
Rođena sam 13.11.i
dem u medicinsku skolu..u mlinarsku..u 4.c..
VOLIM:
svog peseka-PERU,
prijatelje
svoju obitelj
dobre ljude,
narodnjake,
crnu boju,
zabavu
i smijeh..
A NEVOLIM:
živčane ljude
,metal
,gljive
,dosadu
skolu
zubare

volim sve svoje prijatelje..i svi su mi naj..
MAJA,GOGA,KIKI,
KIKA,
TEJA,DANA,
SANJA,
SLADJ,AMER,
STIMAC,
MARTINA,DINO,
SARA,ANA,IJA...
...CRNI,VINKO,GALIC,SIKIC..
MOJ MSN:balsa17@hotmail.com

STVARI BEZ KOJIH NEMOGU:
OBITELJ
PRIJATELJI
PESEK
MOBITEL
MP3
Image Hosted by ImageShack.us

,


myspace



myspace



myspace



myspace



myspace



myspace



myspace

LINKOVI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAM:
...helenchi...kiss

*****ANA******kiss

*KRISTINA*kiss

.....JEDNOM VOLJENA.....kiss

*****sirena*****kiss

***i need love***kiss

LEMANI..kiss

tameeeeekiss

_zaljubljena_kiss

nina i anakiss

Sara***kiss

z-o-r-a-n-akiss


ImageChef.com - Custom comment codes

subota, 29.09.2007.

pocetak kraja..

evo me..sjedim u svojoj sobi...kao mrtvo puhalo i nikuda mi se nejde..poželjeh da lezim na ovom krevetu zauvjek...i da se nikada vise ne probudim..neka me sila ipak povlaci prema naprijed i zapravo mi neda da zauvijek utonem u san...mozda su to tek moje uobicajene...gluposti..ali mozda je to stvarnost..neznam..
svaki dan se pitam zasto nas je bog uopce stvorio i zasto mi uopce svaki dan se nadamo boljem sutra..
skojim razlogom mi zapravo postojimo...i kako je tto nas Bog stvorio...
na ta pitanja neccemo nikada znati odgovor..a zapravo cemo svi zivjeti u nadi ..da cemo i mi saznati odgovor na sva nasa pitanja..neznam...
evo puno se toga promjenilo u mome zivotu..da pocnem...
bili smo na maturalcu..bilo je savrseno,.ja bi opet..
prekinula sam sa deckom..ak se to uopce moze nazvati..neznam..
zatim..
,dobila sam majog peseka...pjesjadak je,i zove se pero..
i to je uglavnom to....bar mislimsretan
ajde ljudi uzivajte mi..i budite mi lijepi i pametni...papa...kiss

|Komentiraj 21| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.