< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

u ovom blogu nači čete svakakve gluposti
o meni mome životu i ostalim stvarima...
uostalom pročitajte...bang

broj posjeta od 19.05...



u ovom blogu nači čete stvari o meni i o mome životu
pa evo da počnem...
Ime mi je Katarina ali zapravo me nitko nezove po tome imenu...
vecina ljudi me zove balsa..balsicka
Imam 17 godina i po horoskopu sam ŠKORPION..
Rođena sam 13.11.i
dem u medicinsku skolu..u mlinarsku..u 4.c..
VOLIM:
svog peseka-PERU,
prijatelje
svoju obitelj
dobre ljude,
narodnjake,
crnu boju,
zabavu
i smijeh..
A NEVOLIM:
živčane ljude
,metal
,gljive
,dosadu
skolu
zubare

volim sve svoje prijatelje..i svi su mi naj..
MAJA,GOGA,KIKI,
KIKA,
TEJA,DANA,
SANJA,
SLADJ,AMER,
STIMAC,
MARTINA,DINO,
SARA,ANA,IJA...
...CRNI,VINKO,GALIC,SIKIC..
MOJ MSN:balsa17@hotmail.com

STVARI BEZ KOJIH NEMOGU:
OBITELJ
PRIJATELJI
PESEK
MOBITEL
MP3
Image Hosted by ImageShack.us

,


myspace



myspace



myspace



myspace



myspace



myspace



myspace

LINKOVI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAM:
...helenchi...kiss

*****ANA******kiss

*KRISTINA*kiss

.....JEDNOM VOLJENA.....kiss

*****sirena*****kiss

***i need love***kiss

LEMANI..kiss

tameeeeekiss

_zaljubljena_kiss

nina i anakiss

Sara***kiss

z-o-r-a-n-akiss


ImageChef.com - Custom comment codes

subota, 02.06.2007.

........IZGUBLJENO PRIJATELJSTVO......

...Bilo je to prije 9 mjeseci..a te subote se sječam kao da je to bilo jučer..Bilo je oko 10 navečer frendica me nazvala..i rekla da dođem kod nje ako mi je dosadno...i ja sam naravno otišla kod nje...i tak..dođem ja kod nje...i bila je kod nje njeno kumče...i pričale mi i sve ok...i nama postalo dosadno i onda se teja sjetila da moj susjed slavi nekaj u vikendici na brijegu...i nas tri kak smo bile lude..otišle nas tri pješke u tu vikendicu...
..dođemo mi gore i shvatimo da smo mi jedine cure... a bilo je oko 15 dečki....
Među nijma je bio i ON dečko od naše naj frendice...TOMISLAV...i tak...
Cijelo vrijeme smo se zabavljale...pile(ja se naravno napila)...i tak...
i tak stojimo nas tri ispred vixe i pričamo nekaj bezveze i dođe tomislav kao i obično pijan ko letva...i dođe on meni kao da moramo pričati..ja ono ok ziheer me nekaj treba pitat u svezi sa kristinom(mojom best frendicom)....i mi tak sjedimo kod vinograda i pričamo...i ono šta sam se najmanje nadala se desilo...cijelo vrijeme me nagovaro da budemo zajedno...da kristina neče znati..pa ovo..ono..i tak...i ja kak sam bila pijana zbarili smo se....a daljnje detalje nečemo...sama se sebi gadim i prokljinjem dan kada sam to napravila...TAJ DEČKO MI NIJE NIŠTA ZNAČIO A ONA MI JE ZAPRAVO SVE ZNAČILA...SVE JE ZNALA O MENI...I U POTPUNOSTI JU RAZUMIJEM ŠTO MI TO NEMOŽE OPROSTITI...AL SA DRUGE STRANE JU NERAZUMIJEM...NERAZUMIJEM KAKO JE NJEMU MOGLA OPROSTITI...DEČKI DOLAZE I ODLAZE ALI PRIJATELJI UVIJEK OSTAJU...
MRZIM SEBE KAD SE TOGA SJETIM I SHVAČAM DA MI TO NEMOŽE OPROSTITI...ALI MRZIM NJEGA JER AKO JU JE JEDNOM PREVARIO OPET ČE JOJ TO NAPRAVITI A JA TO NJOJ NEŽELIM...
SHVAČAM KRISTINA PREKO TOGA NEMOŽEŠ PROČI ŠTA SAM TI NAPRAVILA NEBI NI JA PREŠLA PREKO SVEGA AL ZAPRAVO SAM SHVATILA DA MI ONDA NI NISI BILA PRAVA FRENDICA KAD SI NJEMU TO OPROSTILA A MENI NE....
MOŽETE MISLITI KAKO SAM SE PRLJAVO OSJEČALA DAN POSLIJE ŠTA SAM NAPRAVILA...I KOLIKO ME TO SVE BOLJELO...
AL OČITO JE TO TAKO MORALO SVE ZAVRŠITI ...JA SE NADAM...
DA ČE MI ONA TO JEDNOG DANA OPROSTITI..A DO TOGA DANA NEISPLATI MI SE NIŠTA DRUGO NEGO ČEKATI...I ČEKATI....
Ja sam zapravo od toga odvratnog datuma 2.9...te odvratne subote druga osoba...shvatila sam kolika sam da nekažem šta bila...i od toga dana sam shvatila...DA VIŠE NIKADA NEČU NIKOGA IZNEVJERITI NI POVRIJEDITI MA KOLIKO GOD MENE NEKA OSOBA POVRIJEDILA...
a ja vas lijepo pozdravljam i šaljem vam pusu...i znajte jedno IZ ISKUSTVA SE UČI!!!!!!!!!!!

ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics

|Komentiraj 35| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.