w *?*?*?*?* - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

08.01.2006., nedjelja

*?*?*?*?*

Eh,dragi moji! Nekak mi se nije dalo pisati ovih dana...naravno ,kraj je praznika je i meni je počelo biti zanimljivo...i tak je to svake godine...nemrem si pomoći.
So,u ovih par dana ponovno sam se vratila u normali,bioritam mi više nije u k...,ponovno se dižem u 10 sati,a ne u 12,bla,bla,bla. I,odlučila sam da vam ne bum prepričavala događaje sa dočeka,jer ionako imate gotovo sve na Veky-inom blogu. Možda sljedeće godine (???). Anyway,opet su mi počele probe s orkestrom...
E,jučer sam bila vani (ovo je prva sub.u ne znam koliko-inače smo ena i ja išle petkom van) s Veky i Irenom...ja sam naravno htela u Kuglu,ali morala sam popoustiti. Veky je bila prije kod mene,spremile smo se za grad i s Irenom smo se našle oko 19 ispred Jc-a...e,kasnije su došle Greenka,Senka,Ema,Nina,Danijela i Dodo sa nekim svojim frendom koji si je,btw,tolko zabrijal na jadnu Emu...Dodo i ja smo krepavali od smijeha...i tak smo se mi zezali i vrijeme mi brzo prošlo...i,ne znam kak su me uspjele nagovorit,ali otišla sam do Hollywooda ...dočekalo me ono kaj sam i očekivala –glupa muzika i hrpa šminkera (nemam ništ protiv njih,ali to nije moj stil...). I taman kad sam se spremala kući počela je domaća glazba-Prljavci,Psihomodopop,Let3,Hladno pivo,...i Baja i Mare su došle do nas pa smo svi skupa plesali...i nakon Dinamove himne sam fakat htela ići doma. Trebala sam do Mišele u Kuglu,ali ipak nisam otišla.
Ponovno su mi počele probe sa orkestrom...a Mišela i ja jedva smo dočekale da to završi. Čim je Papp rekel :''Deca ,vidimo se u petak'',Mišela i ja smo odmarširale do Kaktusa na kavu...e,odavno se nisam tak ispričala...punih sat i pol nas dvije smo mljele i mljele do besvjesti. Inače,ona sa mnom svira u orkestru,ima oko 24 god.i nastavnica je u osnovnjaku... Cura je super,super,...otkačena,draga,temperamentna i ta razlika u godinama između nas fakat se ne osjeti ,jer pričamo o svemu. I,ona izlazi u Kuglanu,pa me zvala da sljedeći put idem s njima van...pričala mi je kak joj je jučer bilo...cura se fakat zna zabaviti...ali imam nekakve dogovore za Križevce,koje bum vjerojatno premjestila za četvrtak. Tak da sam sljedeći vikend najvjerojatnije s Mišelom.
I skužih ja da bu ovaj post opet preeeeduuuuugačak,tak da bi trebala skratit malo...

- 19:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>