Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli...

U moju glavu,moje misli i sve što se tiče mene..Svidim li vam se ,super. Ne,jednako dobro.. Tu sam za vas jednako kao i za sebe..Pogledajte,pročačkajte po meni...

Par crtica o meni..

"Bože, podaj mi mirnoću
da podnosim stvari
koje ne mogu
promijeniti,podaj
mi snagu da
promjenim stvari koje
mogu promijeniti,i
podaj mi mudrost da
razlikujem jedno od drugog."


"So she said what's the problem baby
What's the problem I don't know
Well maybe I'm in love (love)
Think about it every time
I think about it
Can't stop thinking 'bout it..."

" I don`t believe in luck, I believe in assigning values to things.."

"Osvrnem li se za sobom,izgubljena sam.."

"I`m to busy acting like I`m not naive.."




The ljudi

Budala - Pogodite tko. Moj najdraži. :)
Seka - Ah,nešto stvarno..posebno..
Petry - Ne piše često,ali što napiše se obavezno čita! :D
Živi,živi... - Draga frendica iz Rijeke
Unique - Netko tko piše tako da ti dah stane..
Fade Angellica - Ana? Zovu je bebom,ali ja ne želim. Namjerno :P
Rakija - Riječima neopisivo,smijehom uokvireno..
Marz & ß - Samo za one intelektualno dostojne :D
Ishtar Dark - Netko u najmanju ruku vrlo...Intrigantan :)
Darth Burek Šprženi - Kolega luđak :D
Ivana - St - Cura koja ima problema sa dijakritičkim znakovima :D
Gospodar majmuna2 - Drugi blog mog frenda i kolege pravnika :) Nešto ozbiljniji od originala :)

Blogeri forum - Moje net utočište :)
Rakijin forum - Forum mog frenda Rakije,dođite pogledati :)

Pjesma for the moment

COLDPLAY
"Til Kingdom Come"

Steal my heart and hold my tongue.
I feel my time, my time has come.
Let me in, unlock the door.
I've never felt this way before.

The wheels just keep on turning,
The drummer begins to drum,
I don't know which way I'm going,
I don't know which way I've come.

Hold my head inside your hands,
I need someone who understands.
I need someone, someone who hears,
For you, I've waited all these years.

For you, I'd wait 'til kingdom come.
Until my day, my day is done.
And say you'll come, and set me free,
Just say you'll wait, you'll wait for me.

In your tears and in your blood,
In your fire and in your flood,
I hear you laugh, I heard you sing,
"I wouldn't change a single thing."

The wheels just keep on turning,
The drummers begin to drum,
I don't know which way I'm going,
I don't know what I've become.

For you, I'd wait 'til kingdom come,
Until my days, my days are done.
Say you'll come and set me free,
Just say you'll wait, you'll wait for me.
Just say you'll wait, you'll wait for me.
Just say you'll wait, you'll wait for me.

ponedjeljak, 10.09.2007.

Zašto jednostavno kad može komplicirano?

Očito je to moj moto.Kad stvari idu jednostavno,ja ih uvijek moram zakomplicirati. Ne pravo,nego okolo. Ne u tri koraka,nego u pet.Potpuno nepotrebno.Glupo.Ali to sam zapravo ja.
Živčana sam,nisu još stigli rezultati natječaja za dom. Objavit će se tokom dana i ja to ne mogu dočekati.Jedva čekam saznati,ali s druge strane se strahovito bojim onog što ću doznati.Sve ili ništa. Danas je taj dan.Ali,nisam zato uzela tipkovnicu i počela tipkati.
Jučer zovem dečka.Javio mi se na mobitel i vidm kako nešto tipka. Kaže "Čekaj par minuta da odgovorim na ovaj komentar.U biti,nazvat ću te za minutu.." Prošle su tri. Kaže da mu se neka osoba javila nakon dugog vremena. "Valentina?" Pitam se,izgovarajući prvo ime koje mi padne na pamet. "Ne,nije Valentina"..Ja malo promislim. "Krk?".. Javila mu se jedna djevojka koja mu je jednoć mnogo značila.. Znam za nju i sve skupa,ali to je prošlost i ja to znam. Nije me zapeklo kad sam čula da mu se javila,kao što sam mislila da hoće. Dapače,bilo mi je drago da mu se javila stara prijateljica. Shvatila sam da je to bilo i da je on sada druga osoba i da su stvari sada poprilično drugačije,i to mi je drago.
No opet,razmišljam. Nažalost ne pozitivno. A misli su uvijek ono što me dovede u nevolju.Tjeskobu. Nesigurnost. Brigu. To me je uhvatilo sada..

Zašto ja nikad ne mogu biti zadovoljna sa "sad"? "Ovog trenutka"? Zašto uvijek moram razmišljati unaprijed,ili unazad,pregledavajući prošlost,zamišljajući budućnost,i zašto me to uvijek baca u tugu? Volim. Volim sad. Voljena sam. SAD. Zašto ne mogu biti zadovoljna s time? Jednostavno..Tišti me pomisao da više neću biti voljena. Hoću ali ne od iste osobe. SAD je sve savršeno. SAD sam presretna. SAD sam centar nečijeg svijeta. ZAŠTO ja ne mogu biti sretna zbog toga što je SAD sve super? Zašto moram razmišljati o SUTRA? Jednostavno..Teško mi je ovo napisati. Ne mogu. Ali moram. Moram to izbaciti iz sebe. Evo ga,pa kud puklo da puklo. Zajebala sam puno puta i mogu još jednom.

Teško mi je što znam da nisam ONA .Što sam savršena SAD. Toliko toga sam rekla njemu,više nego ikome koga poznajem,toliko me upoznao,toliko sam se vezala..Znam da nikad neću ovako više osjećati. Da li sam opet napravila glupost? Jesam li opet previše rekla? Previše napravila? Jednom sam se potpuno otvorila toj osobi i dala joj se na milost i nemilost,makar to nije bila ljubav nego..nešto. Opsesija? Ne znam. Što je ispalo od toga? Ja sam mu toliko toga rekla,toliko toga zna o meni,a sad..Nema ničega.Sve se čini kao jedan lijepi san. Da li to činim opet? Predajem li se opet uludo? Znam da me voli. Znam da to misli. Da li znam? Koliko god puta mi je to rečeno i pokazano,ja opet neki put ne vjerujem. Voli me. Valjda. Ma da. Voli. I tu je kad idem komplicirano umjesto jednostavo. Voli me SAD. I to je ono što mi je sad teško. Ne znan ni sama što želim valjda. Znati da ću biti voljena zauvijek? Da ću biti savršena TOČKA? Ali ja to nisam! Ja to znam! Ne mogu biti savršena! U meni se ne nalazi ni "S" od savršenog. I iako ja znam da nisam savršena,želim da me netko gleda kao takvu,i to ne SAD,nego UVIJEK? I to se ne zove egocentrično?

Pogreška broj jedan u vezi - razmišljanje o budućnosti. Radi dan za dan. Živi dan za dan. Ne razmišljaj o onome što se može dogoditi. Ne brini o tome koliko će trajati ni kako će ispasti. Pogreška za koju znam da je istinita. Pogrešku koju u mislima toliko puta činim. Volio je prije. Valjda. Voli sad. Valjda. Volit će i treći put. Valjda. I to je ono što me tišti..A zašto? Jer ja volim komplicirati stvari. Moram ih komplicirati. Želim ono što ne mogu dobiti.. Da misli da nitko neće biti kao ja.Da nikog neće voljeti kao što je volio mene. Želim biti njegova najveća ljubav. Njegova savršena. Biti njegocv centar svijeta,i to ne SAD,nego UVIJEK.Želim nemoguće. I mrzim se zbog toga. I trebalo mi je toliko riječi da napokon kažem to što me tišti. I on to ne zna. Ili zna? Zna me tako dobro..Kao nitko dosad. I ne vjerujem da ću ikome moći reći toliko toga što sam njemu rekla. "Vi imate sreće što toliko možete razgovarati o svemu..." Rekao mi je to jedan dragi prijatelj. Imamo.Da. I ne znam hoću li to moći više s nekim imati. Onda to ne bi bilo tako posebno. "Ovo nisam nikome rekla,osim bivšem dečku..I onom prije njega..I onom prije njega.." To mi zvuči tako glupo. Ne postoji više stvar koju nisam nikome rekla. Sve što nisam nikome rekla sam rekla njemu. I,da li je to bilo pametno? Znam da mi on to ne može reći,to mogu samo ja znati. Ali ne znam..Cila sam fakd ap,znam. Dobila sam toliko toga.. I želim još. Pohlepna sam i odvratna. I tako prokleto komplicirana..

Napisala sam puno toga,a malo toga morete vi shvatiti..Valjda je to neka vrsta poruke Njemu,da vidi što mi se mota po glavi,nadajući se da će shvatiti što mislim..I neće biti problema oko toga.. Glupa sam,znam. Idiotkinja,znam. Previše kompliciram,znam.. Volim ga..SAD. I moram li razmišljati o UVIJEK? Nikad neće biti isto nakon njega,znam.. Znam li?Joj,neka me netko udre po glavi s nečim,molim vas..Mrzim svoje misli.

- 07:50 - Speak your mind (10) - - #


<< Arhiva >>