» sm@rt_bug «

četvrtak, 06.04.2006.

TIN (Subota, 1.4.)

Evo koliko vidim jako ste nestrpljivimad ali ja jednostavno nisam stigao prije obradit i stavit slike na stranicu, ali evo ih...
Da ne duljim previše u subotu je bilo super, iako je početak večeri odnosno pokušaj okupljanja u Matuljima bio preskočen jer su "neki"wink zakasnili na zadnji bus, te je trebalo dosta vremena da se svi skupimo Tinu. Cim smo stigli gore počelo je ovako:party, onda smo se pomalo počeli skupljat, da bi na kraju zadnja došla slavljenica. Nastavili smo party i onda opet party pa je ponestalo Bavarije (što se vidi iz priloženog dolje) prešli smo na Tuborg i onda opet party , tako da su neki kasnije ili malo radili glupostinut ili malo malo "odmarali"dead ispred Tina. Nešto poslje 2 je sve završilo iako smo trojica od nas ostali do 3 i pol, jer smo morali čekat taxi a bilo je još nekih sitnih "poteškoća" ali to nije bitno.
Evo ih neke sličice:








Evo tu su i druge sliki... LINK
ja sad mi je sinulo mogal san ja ovo napisat i na domaćiyes morda drugi put sad mi se neda predelevat se...thumbupwave

- 17:04 - KOMENTIRAJ ;-p (2) - Isprintaj - #