....KRAJ....




...svemu jednom mora doci..kraj...
nemam nikakav poseban razlog zasto sam to odlucila...al eto...
oko 2 godine ili malo manjedruzila sam se s vama....te su mi godine prosle kao minute...sjecam se kako je sve to kremnulo...iz znatizelje...puke zelje..a pretvorilo se u skroviste mojih misli....bilo je tu svega...smijeha..suza..savjeta...nezeljenih “gostiju”...ali i onog meni najbitnijeg....ovdje sam nasla...upoznala osobe sa slicnim razmisljanjem, problemima, ali i situacijama...upoznala osobe koje su mi pomogle, tjesile, al i na jedan njihov poseban nacintjerali naprijed i na lice mi vracali osmijeh...i na tome sam vam neopisivo zahvalna...
svojim savjetima, misljenjima pomogli ste u mojoj promjeni..jer promjenila sam se..u sitnicama...a znate kako su meni one bitne...
nekima su te sitnice neprimjetne, a meni znacajne...
nasla sam izgubljenu srecu...jos ne potpunu...ali je tu...zahvaljujuci vama..zahvaljujuci osobi koja je sada uz mene...

...necu nista pobrisati...jer kod mene se nikad nezna...neka sve ostane...mozda jednom osvane nesto novog...a do tada ovo ostaje drago sjecanje...kao i svi vi...

HVALA VAM...ZA SVE...ZA SVAKU RIJEC...I MISAO....
LJUBIM VAS....



06.03.2007. | 19:45 | 55 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

još jedan u nizu blogova... nastao iz dosade i želje za razgovor s nepoznatima...

MySpace Layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sreca se skriva u njihovim mislima...u njihovim rijecima...


cory :-))
phoebe
GLOBABLOGA
skladateljica snova

a gdje je ljubav?
erin
Lacrima
somnus_

†Angel_with_broken_wings†
damned_angel
Lost Sole Azathoth
idealno losa
nivblf

tinker
portret ljeta

zaljubljena
izgubljena
ona koja spava

*hladnokrvna*
dupinka
mare

đus
gay cura
broken7
ragazzina.blog.hr

E.T
Hera-Areh
zarobljena leptirica
popocatepetl
*natasa*


otisli su….ali su ostavili trag za sobom…

the clairvoyant
anđeo
naca
laury
X Is Falling
plesachica
dreams in love
bikerica
pjesnik
yellow
~*aMeRiE*~
gabro
*AnGeL*
RealGirl
milodijete
emotion79
mutava
snegy
lost girl
tanjster
Život.mi.oduzmi
miss.baudelaire
MySpace Layouts




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Jednom kad noc ukrade nebu
Sve sto si voljela na njemu,
Bit ce ti zao, bit ce ti zao
Sto nisam tu, ruke pamte
Samo ljubav najbolju
Jednom kad usne ne budu htjela
U strancu utjehu traziti
Suze ce srcu sapnuti da je
Pogrijesilo,
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jednom voljelo…
Jer tuga jednom na vrata
Dodje i samoca zaboli
Hoces li moci ime tvoje
Sa usana mojih skloniti
Bili smo jednom najbolji
O nama su price pricali
I sad kad se sjetis
Htjela bi vrijeme vratiti
Poslije mene su ti ladje
Slomile bure i vjetrovi…
MySpace Layouts


ZIVOT JE MORE. Pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode.
Lome me vali. Nose me struje.
Oseke srece. A tuge – plima.
Šiba me nebo bicem oluje.
Al jos se nedam. I jos me ima.
U jutra rana plase me senke
minulih dana .
Secanja mutna, kao u lazi,
kao u snu…
Ipak se borim.
Ipak se nedam.
Sve manje letim.
Sve vise padam.
I sve su jace ruke
sto me vuku dnu.
Mozda ce zena svilenog bedra,
koja me zove i pruza ruke,
uloviti vetar u moja jedra,
do nove, do nove luke.
…ZIVOT JE MORE…
MySpace Layouts


Listam svoja sjecanja
Stakla lipih boja,
Slikam dobra lica,
A slika je uvik tvoja,
Zivim u svom svitu nad
Skrovistu od pakla, gledam
Ljude di trce, a nijedan se
Nije maka..
I pisma pisem cesto,
A nikad ih ne saljem
Jer u njima pisem uvijek isto,
Da je kasno i da se kajem
I svaku svoju grubu ric
Vragu sada dajem…
TVOJE SUZE MI SUDE
STA SAM CILI ZIVOT KRA
JER SAM CUVA SRCE SVOJE,
A TEBI GA NISAM DA…
TVOJE SUZE MI SUDE
JER SAM TO ZASLUZIA
I KAPLJA KAD POTEKNE
U DUSU ME ZAPECE
KA i OTOV UBIJA
JER SAM TE IZGUBIA…
MySpace Layouts


Kad te danas vidim da si snjim
Ja od tuge za tren ostarim
I nebo je pogrisilo
Kad te je pomisalo
Od mene te odvelo,
Uzelo draga,
Zivote moj,
Dvaput sam umra,
Umra za njom..
Prvi put kad sam ju vidija ja,
Drugi put kad je otisla,
Zivote moj,
Dvaput sam umra…
Umra za njom…
MySpace Layouts


Volim te jos
Iako znam
S kim si i gdje..

Zauvijek si me, vezala ti
Poludjet cu od ljubavi
Bjezao bi, al nemogu
U grudima ti si mi tu
I u snu vjecno pratis me ti
POLUDJET CU OD LJUBAVI..

Volim te jos,
Boli me sve, jos jedna noc,
A nema te, mislima mojim
Prolazis ti…
Poludjet cu od ljubavi..
VOLIM TE JOS..
MySpace Layouts


Dobro jutro tugo,
Di si bila ti do sad,
Okrenut ce na jugo ovi dan
Da me sitis s kim si bila
Pa da puknem na dva dila
Od jubomore..
Jos sam na te bisan, al se nisam
Pomaka, ni tepnija nisam kad si
Snjime utekla,
Priznat ja ti necu da sam rukom
Prekrija jednu kaplju
Ca sam te izgubia…
MySpace Layouts


...tebi je lako jer ti imas mene
a sta sam zato dobio,
na kraju ces me ostaviti
e,to bi i blesav vidio...
ponekad ljubav mozda vrijedi bola
tvoja i moja vise ne
jer ti si samo trag u pijesku
gorka brazda koja nestaje
danas otvaram oci nakon svih ovih godina
niti ja voljeh tebe,nit si ti mene voljela
samo stara navika je ostala...

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


....tijelom ja sam covjek...
....a dusa mi je more....

Image Hosted by ImageShack.us


SLUSAJ OVO:

nikad nismo ni toliko sretni, ni
toliko nesretni kao sto mislimo,
jer,
ne postoji apsolutna sreca-postoje okolnosti,
jer,
razum nam moze reci sto trebamo izbjegavati,
ali samo nam srce kaze sto moramo uciniti,
jer,
srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje;
jer,
od svih istina, najdublje su i najtrajnije
ISTINE SRCA.....


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


...najvise mislimo na one koje zelimo zaboraviti,
a onda nam se oni kao iz inata opet nekako
vrate i upletu u zivot...


MySpace Layouts


...spuzva da izbrise proslost
ruza da uljepsa sadasnjost
poljubac da pozdravi buducnost...


MySpace Layouts


«Prva je ljubav dosla tiho,
nezvana sama,
za sva vremena skrila se tu negde,
duboko u nama....»

MySpace Layouts


A hundred days have make me older
Since the last time that I saw your
Pretty face
A thousand lie have made me colder
Ans this the same
But all these miles that separate
Disappear now when I¨m dreaming
Of your face

I¨M HERE WITHOUT YOU BABY
BUT YOU¨RE STILL ON MY
LONELY MIND
I THINK ABOUT YOU BABY
AND I DREAM ABOUT YOU
ALL THE TIME
I¨M HERE WITHOUT YOU BABY
BUT YOU¨RE STILL WITH ME IN
MY DREAMS
AND TONIGHT IT¨S ONLY YOU
AND ME...

The miles just keep rollin¨
As the people leave their way
To say hello
I¨ve heard this life wass overrated
But i hope that it gets better as
We go


I¨M HERE WITHOUT YOU BABY
BUT YOU¨RE STILL ON MY
LONELY MIND
I THINK ABOUT YOU BABY
AND I DREAM ABOUT YOU
ALL THE TIME
I¨M HERE WITHOUT YOU BABY
BUT YOU¨RE STILL WITH ME IN
MY DREAMS
AND TONIGHT IT¨S ONLY YOU
AND ME...

Everything i know, and anywhere I go
It gets hard but it won¨t take
Away my love
And when the last one falls
When it¨s all said and done
It gets hard but it won¨t take
Away my LOVE....

MySpace Layouts


So, so you think you can tell
Heaven from hell,
Blues skies from pain.
Can you tell a green field from a
Cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade
Your heroes for ghosts?
Hot air for a cool breez?
Cold comford for change?
And did you exchange a walk on
part in the war for a lead role in a
cage?
How I wish, how I wish you were
here.
We¨re just two lost souls
Swimming in a fish bowl, year
After year,
Running over the same old ground.
What have you found?
the same old fears
Wish you were here....
MySpace Layouts


thought, you think
you"ve got the stuff
you"ve telling me and anyone
you"ve hard enought
you don"t have to put up on fight
you don"t have to always be right
let me take some of the punches
for you tonight

listen to me now, I need to let
you know
you don"t have to go it alone

and it"s you when I look in
the mirror
and it"s you when I don"t pick
up the phone
sometimes you can"t
make it on your own

we fight all the time
you and I, that"s alright
we"re the same soul
i don"t need, i don"t need
to hear you say
that if we weren"t so alike
you"d like me a whole lot more

listen...

and it"s you...

i know that we don"t talk
i"m sick of it all
can-you-hear-me-when-I
sing, you"re the reason I sing
you"re the reason why the
opera is in me...

where are we now?
I"ve got to let you know
A house still doesn"t make
a home
don"t leave me here alone...

and it"s you when I look
in the mirror..
and it"s you that makes
it hard to let go
sometimes you can"t
make it on your own
sometimes you can"t make it
the best you can do is to take it
sometimes you can"t
make it on your own



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

Image Hosted by ImageShack.us
ovo mi je skola
i drugi puta cu pametnije
jer falis mi do bola i znam
da bit ce jos i bolnije jer
svaka ljubav nova rusi vjeru u tebe…
MySpace Layouts


tu noc kad si se udavala
nitko nezna zasto si plakala
da li radi tamjana ili starih
USPOMENA…
postoje neki drugi svjetovi
za nas bi bili rajski cvjetovi
o samo da si htjela pobjeci
ovako stisni zube, NE PLACI…
MySpace Layouts


ima trenutka kada zelis,
a zelja nije ostvarena,
kada volis,
a suze ne mogu teci,
kada ono sta srce osjeca,
usne ne mogu reci…
MySpace Layouts


s neba padaju dvije zvijezdice
jedna za mene, druga za
tebe, preduga je noc sto
nas razdvaja s drugom si ti,
a stobom sam ja…
MySpace Layouts


ne govori vise da te nevole
kad odnijela si sve…
MySpace Layouts


ti srce mi opet slomi
do kraja mi ga polomi
slomi ga ti pa da nemam
vise cime voljeti…
MySpace Layouts


jer sve su ljubavi na svijetu
nesretne
i samo prolaze kao sunce
kroz oblake…
jer sve su ljubavi kao
drago kamenje, tesko se
nalaze, a lako izgube…
MySpace Layouts


neka nocas dodju svi
koji su me voljeli
ja ne mogu sam, a ona
samnom ne zeli…
dobro dosli u moj svijet
koji rusi se bez nje
dobro dosla svaka dusa
kojoj stalo je…
MySpace Layouts


ljubav je moja kamenje,
breme i znamenje koje
uvijek primis ti kada napuste
me svi sto jos jucer suse
na me zakleli.
MySpace Layouts


nikad ne trazi nesto savrseno
da to zavolis, bit ces u opasnosti
da umres bez ljubavi
zavoli nesto sto nije savrseno
i ucini ga savrsenim svojom
ljubavlju…
MySpace Layouts


zivot je zajebancija, a sve one
bitne stvari dodju kad za to
dodje vrijeme!!
MySpace Layouts


a sto sad ljubav,
sto sad ljubav ima s tim
kad te vise ne volim,
kad te vise ne volim…
MySpace Layouts


pjevali smo stare pjesme
radili i sto se nesmije
ali nikad nismo varali
voljeli smo staro mjesto
odlazili tamo cesto
gdje smo prvi put se ljubili..
MySpace Layouts


daj mi vina da se napijem
daj mi casu da je razbijem
daj mi snage da zaboravim..
MySpace Layouts


nitko nije vrijedan tvojih suza,
a onaj koji je,
nikad te nece rasplakati..
MySpace Layouts


moj bijeli labude kad me
jednom nebude,
sve ce vode labude
da se razbistre..
MySpace Layouts


kad suze govore istina razvaljuje
i svaka rijec me obori s nogu,
to sto si varala to bi ti oprosti,
al sto si mene, to ne mogu..
tugo, tugo nesreco nikoga nisam
toliko volio..
MySpace Layouts


ove dvije duse sto nam
je bog povjerio, mjesto
da se ljube, ja sam ti to
iznevjerio, i izdao sam te
i izdala si me i bolje nisam
ni zasluzio..
MySpace Layouts


ajde zbogom, nek ti je sritno
od mene nikad necu grube
rici kazat za tebe
ajde zbogom nek ti je sritno
ovi put, dobro znas da vrime
je za SJECANJE…
MySpace Layouts


da znas
da znas kako pogled
me tvoj jos boli
da znas
da znas
kako srce
te moje voli..
MySpace Layouts


zelene su bile oci te
zelene su bile marame
zelene su oci te
zeleno volim te
MySpace Layouts


uzalud te trazim…
nema te..
voljena ti si ljubit prestala..
MySpace Layouts


prolazim kroz oluje
otkad otisla si ti
ka mornar bez mora
ja sam bez ljubavi
tu na moju dusu
tuga mrizu bacila
u dubine odnila
pa mi nima svitla
koje sja iz oka tvog…
MySpace Layouts


SREĆA

Sreća je kao more - duboka i plava.
Sreća je kao sunce - sjajna i žuta.
Sreća je kao mak - mirisan i crven.

Sreća - duboka, sjajna i mirisna.
Sreća - plava, žuta i crvena.
A zašto nije zelena?!

Sreća je moja.
Sreća je tvoja.
Ona je naša.

Bila plava, žuta ili crvena -
ona
nam
je
svima
potrebna!

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

nitko ne moze biti
pripremljen za svoju prvu
ljubav, nitko je ne moze
zaustaviti..ona je samo
bljesak opomene na
pocetku zivota...
usudjuje li se itko
ispitati sebe koliko
je njegova prva ljubav
utjecala na njegov
buduci zivot???

MySpace Layouts


«ako neznas sto ti je cilj,
niti jedan put onda nije pravi»

MySpace Layouts


«da bi pokrenuo svijet,
najprije moras pokrenuti sebe»

MySpace Layouts


«naucio sam da svi zele zivjeti
na vrhu planine,
zaboravljajuci da se istinska
sreca skriva u
samom nacinu penjanja na vrh»
marquez

MySpace Layouts


«neka vrata jednostavno trebaju
ostati zatvorena,
i koliko god nas znatizelja vodila u
iskusenje,
PITANJA NA KOJA ZELIMO ZNATI
ODGOVORE NE TREBA NI
POSTAVLJATI»

MySpace Layouts



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

"trenutak kada se rodimo
korak je prema smrti"

MySpace Layouts


ako u zivotu sretnes neku osobu,
bez koje ne mozes zamisliti zivot,
pusti je da ode,a ako ti se vrati,
bit ces sretna, a ako ne-znaj da
nije bila namjenjena tebi…

MySpace Layouts


male stvari me cine sretnom,
jer neznam za velike…

MySpace Layouts


zivot je kratak za samo
jednu ljubav, ali obicno
jedna ljubav i cini
zivot zivotom!!