subota | 05.04.2008.

Sly:Ja sam Huge Grant zatocen u tjelu ubojice

Sylvester Stallone (60), poznatiji kao Rambo ili Rocky iz istoimenih filmova u kojima je tumačio glavne uloge, tvrdi da je oduvijek bio ograničen svojom reputacijom buntovnika. Iako je načitan (često citira Shakespearea), pristojan i pravi džentlmen, slika koju šalje drugima negativna je, kaže, samo zbog izgleda.
- To se nikad neće promijeniti. No ja nisam nasilnik. Upravo suprotno! Ne šećem okolo tražeći nevolje. Ja sam nježan. Ja sam Hugh Grant zatočen u tijelu ubojice - uvjerava nas Sly.

- 08:57 - Komentari (8) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

subota | 05.04.2008.

Sly:Ja sam Huge Grant zatocen u tjelu ubojice

Sylvester Stallone (60), poznatiji kao Rambo ili Rocky iz istoimenih filmova u kojima je tumačio glavne uloge, tvrdi da je oduvijek bio ograničen svojom reputacijom buntovnika. Iako je načitan (često citira Shakespearea), pristojan i pravi džentlmen, slika koju šalje drugima negativna je, kaže, samo zbog izgleda.
- To se nikad neće promijeniti. No ja nisam nasilnik. Upravo suprotno! Ne šećem okolo tražeći nevolje. Ja sam nježan. Ja sam Hugh Grant zatočen u tijelu ubojice - uvjerava nas Sly.

- 08:57 - Komentari (8) - Isprintaj - # -