četvrtak | 21.02.2008.

Moji Dozivljaji Nakon Gledanja Rambo IV...

Jednom rijecju odusevljena...Toliko sam cekala i evo napokon sam ga pogledala.I vjerujte mi nijednom nisam okrenula glavu no iako je Sly rekao da ako nijednom ne ovratimo pogled dok budemo gledali on nije uspio ja vam kazem uspio je i to jako dobro.Najosjecajni prizor je bio kraj kada se Rambo vraca u Arizonu,a razlog tomu je bilo Sarino pitanje "Da li se ikad pitao kako je doma u Arizoni?".Kao sto ste mogli vidjeti ako ste gledali Rambo se na neki nacin vezao za Saru...Nije podnosio ostale i samo je slusao sto ona govori.....Prvi prizori a to su pravi prizori kako izgleda u Burmi su u meni probudili duboki osjecaj tuge i zaljenja...Rambo(svi djelovi)je jednom rijecju fantastican film koji svatko mora pogledati jer svaki nosi odredenu pouku...

RAMBO:First Blood
Bori se za svoja prava i za svoju slobodu....

RAMBO:First Blood Part II
Postuj svoja bliznjeg i spasi ga.....

RAMBO:First Blood Part III
Bori se kao lav za najboljeg prijatelja jer je on jedno od najvecih blaga u zivotu....

JOHN RAMBO
Nemoj biti kukavica ako mozes nekome pomoci nego to ucini bez okljevanja jer moras imati cvrstu vijeru....

- 18:47 - Komentari (1) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

četvrtak | 21.02.2008.

Moji Dozivljaji Nakon Gledanja Rambo IV...

Jednom rijecju odusevljena...Toliko sam cekala i evo napokon sam ga pogledala.I vjerujte mi nijednom nisam okrenula glavu no iako je Sly rekao da ako nijednom ne ovratimo pogled dok budemo gledali on nije uspio ja vam kazem uspio je i to jako dobro.Najosjecajni prizor je bio kraj kada se Rambo vraca u Arizonu,a razlog tomu je bilo Sarino pitanje "Da li se ikad pitao kako je doma u Arizoni?".Kao sto ste mogli vidjeti ako ste gledali Rambo se na neki nacin vezao za Saru...Nije podnosio ostale i samo je slusao sto ona govori.....Prvi prizori a to su pravi prizori kako izgleda u Burmi su u meni probudili duboki osjecaj tuge i zaljenja...Rambo(svi djelovi)je jednom rijecju fantastican film koji svatko mora pogledati jer svaki nosi odredenu pouku...

RAMBO:First Blood
Bori se za svoja prava i za svoju slobodu....

RAMBO:First Blood Part II
Postuj svoja bliznjeg i spasi ga.....

RAMBO:First Blood Part III
Bori se kao lav za najboljeg prijatelja jer je on jedno od najvecih blaga u zivotu....

JOHN RAMBO
Nemoj biti kukavica ako mozes nekome pomoci nego to ucini bez okljevanja jer moras imati cvrstu vijeru....

- 18:47 - Komentari (1) - Isprintaj - # -