utorak | 09.10.2007.

"An Obsessive Sly Stallone Blog"-To sam ja....

Americka stranica "BuzzFedd" je napravila 25 najboljih linkova o Sly Stalloneu i pogodite sto ....moj blog je unutra i naravno kao i naslov nazvan je "An Obsessive Sly Stallone Blog"("Opsesija Blog O Sly-u Stallone-u").Ja sam blog 24....
Ako mi nevjerujete pogledajte sami clickom ovdje "An Obsessive Sly Stallone Blog"

- 14:08 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

utorak | 09.10.2007.

"An Obsessive Sly Stallone Blog"-To sam ja....

Americka stranica "BuzzFedd" je napravila 25 najboljih linkova o Sly Stalloneu i pogodite sto ....moj blog je unutra i naravno kao i naslov nazvan je "An Obsessive Sly Stallone Blog"("Opsesija Blog O Sly-u Stallone-u").Ja sam blog 24....
Ako mi nevjerujete pogledajte sami clickom ovdje "An Obsessive Sly Stallone Blog"

- 14:08 - Komentari (0) - Isprintaj - # -