utorak | 17.04.2007.

Jackie about Sly!!!

Pitanje:Jednom sam citao da ste bili veliki fan Sylvestera Stallonea i da ste htjeli s njm glumiti u buducnosti.Da li to znaci da vas mozemo ocekivati u Rambu IV??!!

Obozavam Sylvestera Stallonea;prije smo bili poslovni partneri.Takoder nisam ga vidao u posljednje vrijeme,jos se uvijek nadam da cu jednom raditi skupa sa njim.Znate,na kineskom Stallone znaci zmaj,bas kao i moje prezine,Chan.Puno ljudi bi htjelo vidjeti da se dva zmaja "zdruze" i mozda jednog dana i hoce.Jos nismo nasli film koji bi odgovarao i meni i njemu.Mozda cemo jednog dana raditi zajedno,ali nemislim da cu biti u Rambu IV!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:37 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

utorak | 17.04.2007.

Jackie about Sly!!!

Pitanje:Jednom sam citao da ste bili veliki fan Sylvestera Stallonea i da ste htjeli s njm glumiti u buducnosti.Da li to znaci da vas mozemo ocekivati u Rambu IV??!!

Obozavam Sylvestera Stallonea;prije smo bili poslovni partneri.Takoder nisam ga vidao u posljednje vrijeme,jos se uvijek nadam da cu jednom raditi skupa sa njim.Znate,na kineskom Stallone znaci zmaj,bas kao i moje prezine,Chan.Puno ljudi bi htjelo vidjeti da se dva zmaja "zdruze" i mozda jednog dana i hoce.Jos nismo nasli film koji bi odgovarao i meni i njemu.Mozda cemo jednog dana raditi zajedno,ali nemislim da cu biti u Rambu IV!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:37 - Komentari (0) - Isprintaj - # -