četvrtak | 05.04.2007.

Pele o filmu "Bijeg u Pobjedu"!!!!

Pele:"Prije filma "Bijeg u pobjedu" glumio sam u nekoliko filmova snimljenih u Brazilu. Kad sam bio mlad, prije nego što sam počeo igrati nogomet, obožavao sam glumiti. I zato sam rekao kako bih bio glumac da nisam postao nogometaš. Moram vam ispričati tijek snimanja filma "Bijeg u pobjedu". U prvotnoj verziji filma Sylvester Stallone je trebao glumiti napadača a ja golmana. On je trebao postići gol "škaricama". Kada smo izišli na teren, Stallone se pokazao jako lošim napadačem i stalno je govorio: "Pa nikada nisam igrao nogomet, igrao sam samo američki nogomet." Tri ili četiri dana smo se mučili s njim kao napadačem nakon čega je Huston rekao: "Pele, ti ćeš biti napadač a Stallone će biti golman." Bilo je to predivno iskustvo. Danas se filmski producenti u svijetu okreću nogometnim temama."

"The End"

Znate sta je problem ja nekuzim jeli ovo u filmu ili u stvarnosti??!!!Ja imam ovaj film i Sly e u filmu buni kako on samo zna igrati Americki nogometa,a sad jeli tako bilo i u stvarnosti neznam!!!

Sly and Pele!!!

- 12:25 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

četvrtak | 05.04.2007.

Pele o filmu "Bijeg u Pobjedu"!!!!

Pele:"Prije filma "Bijeg u pobjedu" glumio sam u nekoliko filmova snimljenih u Brazilu. Kad sam bio mlad, prije nego što sam počeo igrati nogomet, obožavao sam glumiti. I zato sam rekao kako bih bio glumac da nisam postao nogometaš. Moram vam ispričati tijek snimanja filma "Bijeg u pobjedu". U prvotnoj verziji filma Sylvester Stallone je trebao glumiti napadača a ja golmana. On je trebao postići gol "škaricama". Kada smo izišli na teren, Stallone se pokazao jako lošim napadačem i stalno je govorio: "Pa nikada nisam igrao nogomet, igrao sam samo američki nogomet." Tri ili četiri dana smo se mučili s njim kao napadačem nakon čega je Huston rekao: "Pele, ti ćeš biti napadač a Stallone će biti golman." Bilo je to predivno iskustvo. Danas se filmski producenti u svijetu okreću nogometnim temama."

"The End"

Znate sta je problem ja nekuzim jeli ovo u filmu ili u stvarnosti??!!!Ja imam ovaj film i Sly e u filmu buni kako on samo zna igrati Americki nogometa,a sad jeli tako bilo i u stvarnosti neznam!!!

Sly and Pele!!!

- 12:25 - Komentari (0) - Isprintaj - # -