ponedjeljak | 02.04.2007.

Sly je naivcina!!!!

Legendarni akcijski glumac Sylvester Stallone, ponovno u žiži javnosti zbog šestog filma o boksaču Rockyju Balboi, veli da nije imao sreće u ljubavnom životu jer je naivac po prirodi. 60-godišnjak čiji su bicepsi i dalje tvrdi najvjerojatnije zbog upotrebe steroida, sada je u sretnom braku sa bivšom manekenkom Jennifer Flavin, vjeruje da su mu se veze raspadale jer je bio emotivno nezreo.
"Ja sam glavni krivac jer sam bio previše naivan i previše vjerovao određenim ženama. Bio sam gadno povrijeđen ali sam uspit mnogo naučio o ženama. Uz Jennifer sam postao zreliji i mudriji", veli filmski šampion ringa koji je očito pametno postupio što je izbjegavao romantične filmove – karijera bi mu davno zgasnula da je pokušavao biti Tom Hanks.Stallone, koji se očito opekao u propalim brakovima sa glumicama Sasha Czack and Brigitte Nielsen, također otkriva da mu je novostečena zrelost pomogla da bude bolji otac svojoj djeci."Ponekad pomislim da bi svi muškarci trebali pričekati pedesetu godinu i tek tada zasnovati obitelj"."Rocky Balboa" ima razmjerno osrednje kritike, ali ga je publika začuđujuće dobro prihvatila.

- 17:08 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

ponedjeljak | 02.04.2007.

Sly je naivcina!!!!

Legendarni akcijski glumac Sylvester Stallone, ponovno u žiži javnosti zbog šestog filma o boksaču Rockyju Balboi, veli da nije imao sreće u ljubavnom životu jer je naivac po prirodi. 60-godišnjak čiji su bicepsi i dalje tvrdi najvjerojatnije zbog upotrebe steroida, sada je u sretnom braku sa bivšom manekenkom Jennifer Flavin, vjeruje da su mu se veze raspadale jer je bio emotivno nezreo.
"Ja sam glavni krivac jer sam bio previše naivan i previše vjerovao određenim ženama. Bio sam gadno povrijeđen ali sam uspit mnogo naučio o ženama. Uz Jennifer sam postao zreliji i mudriji", veli filmski šampion ringa koji je očito pametno postupio što je izbjegavao romantične filmove – karijera bi mu davno zgasnula da je pokušavao biti Tom Hanks.Stallone, koji se očito opekao u propalim brakovima sa glumicama Sasha Czack and Brigitte Nielsen, također otkriva da mu je novostečena zrelost pomogla da bude bolji otac svojoj djeci."Ponekad pomislim da bi svi muškarci trebali pričekati pedesetu godinu i tek tada zasnovati obitelj"."Rocky Balboa" ima razmjerno osrednje kritike, ali ga je publika začuđujuće dobro prihvatila.

- 17:08 - Komentari (0) - Isprintaj - # -