subota | 24.03.2007.

Rambo IV je takoder "Krscanski film",kaze Sly!!!

-Prateci njegov uspesan povratak u Rocky-u ,Stallone je zelio ozivjeti i jos jednom prozivjeti ulogu Ramba.I bas kako je i za Rocky-a Balbou,Stallone ulaze svu svoju nau u to da ce uspijeti.U interviju sa "National Catholic Register",Sly je govorio o tome kako se vratio Katolizmu i o bolesti svoje kcerke.Sly je rekao-"Kada mi kcerka rodila bolesna,razumio sam da stvaro trebam pomoc,sav sam se predao u Bozije ruke i njegovim svim oprostima.NCR izvjescuje da dok je Sly odrastao kao Katolik,prestao je ici u Crkvu nakon sto je okusio slavu i bogatstvo.Bilo kako bilo,on se sada opet smatra Katolikom koji redovito ide u Crkvu."Ovo me smjestilo gdje i trebam biti"-rekla je mega zvijezda i nista to se nebi dogodilo da se nije vratio vjeri."Bio sam "sam" na svijetu i mislio sam da sve stvari moram sam podnjeti."Kad smo vec govorili o cetvrtom nastavku Ramba koje Sly takoder producira i glumi,Sly kaze da je njegov Rambo ateist i da vise neveruje u nista.Bilo kako bilo,Rambo u ovom djelu,Stallone nastavlja-"Rambo mora pomoci grupi Krscana koji zele negdje prenjeti Boziju Rijec.Dobija potpuno novu sliku o njiovoj vijeri,a to se dogada u cudnim okolnostima.Mislim da ce funkcijonirati-Sly je rekao."Pogledajte kako je to.Mozete imati Krscansku temu za nesto ali je nesmjete "udariti" prejako.Morate to postovati."Time je Sly zavrsio svoj interviju.

- 00:16 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

subota | 24.03.2007.

Rambo IV je takoder "Krscanski film",kaze Sly!!!

-Prateci njegov uspesan povratak u Rocky-u ,Stallone je zelio ozivjeti i jos jednom prozivjeti ulogu Ramba.I bas kako je i za Rocky-a Balbou,Stallone ulaze svu svoju nau u to da ce uspijeti.U interviju sa "National Catholic Register",Sly je govorio o tome kako se vratio Katolizmu i o bolesti svoje kcerke.Sly je rekao-"Kada mi kcerka rodila bolesna,razumio sam da stvaro trebam pomoc,sav sam se predao u Bozije ruke i njegovim svim oprostima.NCR izvjescuje da dok je Sly odrastao kao Katolik,prestao je ici u Crkvu nakon sto je okusio slavu i bogatstvo.Bilo kako bilo,on se sada opet smatra Katolikom koji redovito ide u Crkvu."Ovo me smjestilo gdje i trebam biti"-rekla je mega zvijezda i nista to se nebi dogodilo da se nije vratio vjeri."Bio sam "sam" na svijetu i mislio sam da sve stvari moram sam podnjeti."Kad smo vec govorili o cetvrtom nastavku Ramba koje Sly takoder producira i glumi,Sly kaze da je njegov Rambo ateist i da vise neveruje u nista.Bilo kako bilo,Rambo u ovom djelu,Stallone nastavlja-"Rambo mora pomoci grupi Krscana koji zele negdje prenjeti Boziju Rijec.Dobija potpuno novu sliku o njiovoj vijeri,a to se dogada u cudnim okolnostima.Mislim da ce funkcijonirati-Sly je rekao."Pogledajte kako je to.Mozete imati Krscansku temu za nesto ali je nesmjete "udariti" prejako.Morate to postovati."Time je Sly zavrsio svoj interviju.

- 00:16 - Komentari (0) - Isprintaj - # -