petak | 23.03.2007.

Sly Interview!!!

Joe Silver:Sly cini mi se da si ti zaradio 87 milijuna dolara na filmovina kojima si se posvetio!!!Kada malo proislim ti jedan od najuspijesnih glumaca ikada.Kako se osjeecas u vezi sa time!!

Sly:Uvijek vijerujem da ako imam jednu pticu u ruci zasto ne zgrabiti cijelo gnjezdo.Neki ljudi to nazivaju pohlepom,a ja to zovem planiranje unaprijed za moje vlastite interese.Nikada ne prestajem nerazumjevati ove glumce.Tko se moze izlezavati i odmarati jednu ili dvije godine!!Mislim da to kroz vrijeme postaje jos veci problem i zelim napraviti sto vise posla u ovim godinama sto su mi preostale u zivotu.

Joe:Imao si dosta aktivnosti od Cliffhanger [1993] do Juddge Dred,filma koji izlazi ovog ljeta!!

Sly:Sto se dogodilo je da sam promjenio "traku".Kada upotrjebite potrebne "formule" u tome razdoblju zivotnog problema mozete samo propasti na veliko ili pobjediti na veliko.Kada sam pokusao sa komedijama,nisam bas dobro prosao,zato sam se vratio onome sto mi je u prirodi ono sto znam i sto mi je poznato-akcijski filmovi!!Ljudi govore kada me vide u akcijskom filmu-"Da,to je Stallone,sjecam se!!!"-Ili-"To je Stallone kakvog ja ocekujem"-Ali ako se odredim da glumim Sekspirov lik,reci cete-"Ako to zelis uraditi zasto neodes kuci i uradis to sa ugasenim svijetlom!!Zato mi to moramo stajati na kisi da te vidimo kako to radis!!!

Joe:Posjecas me na Frank Sinatroovu pjesmu-Thats Life",kada on pjeva o tome kao da je lutka,pirat,pisac i kralj koji je bio i gore i dolje i vani,ali ipak se nastoji vratiti natrag u utrku!!!Reci mi kako se osjecas kada snimas akcijske filmove!!!

Sly:Sretno.Gledajte,u zadnje vrijeme akcijski filmovi su postali jako popularni.U stare dane......(Ima jos nastavka,ali nije stavljen)....

Joe:Neki kriticari misle da su akcijski filmovi "formula" filmovi zbog cega ih oni nepostuju.

Sly:Vecina akcije je temeljena na osveti,a to je ta takozvana foruma.Moby Dick je "formula".To je samo kako ti pravis zakljucke da to postane zanimljivo.Ali reci cu vam nesto-Zivot je.......pa sto bi vi rekli!!!

Joe:Formula

Sly:I ja bi to isto rekao.Zivot je formula,zivot je formularan.

Joe:Assassins,to je film u kojem si ti glumio!!

Sly:Da temeljna misao tog filma je-"Ono sto nisam,biti cu jednog dana!!"

Joe:Kada pogledamo u povijest u tvoje karijere,jako je zapanjujuce pomisliti da je rocky izasao jedno prije dvadeset godina!!!

Sly:Ouch!!!Da i to je bilo jako davno!!!

Joe:Da,a i jako davno je pocela nasa emisija kojoj je zavrsio tajming!!!Rocky,Sylvester Stallone!!!

Sly:Dovidenja i hvala na ovom interviju Joe!!!!Dovidenja!!!

- 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

petak | 23.03.2007.

Sly Interview!!!

Joe Silver:Sly cini mi se da si ti zaradio 87 milijuna dolara na filmovina kojima si se posvetio!!!Kada malo proislim ti jedan od najuspijesnih glumaca ikada.Kako se osjeecas u vezi sa time!!

Sly:Uvijek vijerujem da ako imam jednu pticu u ruci zasto ne zgrabiti cijelo gnjezdo.Neki ljudi to nazivaju pohlepom,a ja to zovem planiranje unaprijed za moje vlastite interese.Nikada ne prestajem nerazumjevati ove glumce.Tko se moze izlezavati i odmarati jednu ili dvije godine!!Mislim da to kroz vrijeme postaje jos veci problem i zelim napraviti sto vise posla u ovim godinama sto su mi preostale u zivotu.

Joe:Imao si dosta aktivnosti od Cliffhanger [1993] do Juddge Dred,filma koji izlazi ovog ljeta!!

Sly:Sto se dogodilo je da sam promjenio "traku".Kada upotrjebite potrebne "formule" u tome razdoblju zivotnog problema mozete samo propasti na veliko ili pobjediti na veliko.Kada sam pokusao sa komedijama,nisam bas dobro prosao,zato sam se vratio onome sto mi je u prirodi ono sto znam i sto mi je poznato-akcijski filmovi!!Ljudi govore kada me vide u akcijskom filmu-"Da,to je Stallone,sjecam se!!!"-Ili-"To je Stallone kakvog ja ocekujem"-Ali ako se odredim da glumim Sekspirov lik,reci cete-"Ako to zelis uraditi zasto neodes kuci i uradis to sa ugasenim svijetlom!!Zato mi to moramo stajati na kisi da te vidimo kako to radis!!!

Joe:Posjecas me na Frank Sinatroovu pjesmu-Thats Life",kada on pjeva o tome kao da je lutka,pirat,pisac i kralj koji je bio i gore i dolje i vani,ali ipak se nastoji vratiti natrag u utrku!!!Reci mi kako se osjecas kada snimas akcijske filmove!!!

Sly:Sretno.Gledajte,u zadnje vrijeme akcijski filmovi su postali jako popularni.U stare dane......(Ima jos nastavka,ali nije stavljen)....

Joe:Neki kriticari misle da su akcijski filmovi "formula" filmovi zbog cega ih oni nepostuju.

Sly:Vecina akcije je temeljena na osveti,a to je ta takozvana foruma.Moby Dick je "formula".To je samo kako ti pravis zakljucke da to postane zanimljivo.Ali reci cu vam nesto-Zivot je.......pa sto bi vi rekli!!!

Joe:Formula

Sly:I ja bi to isto rekao.Zivot je formula,zivot je formularan.

Joe:Assassins,to je film u kojem si ti glumio!!

Sly:Da temeljna misao tog filma je-"Ono sto nisam,biti cu jednog dana!!"

Joe:Kada pogledamo u povijest u tvoje karijere,jako je zapanjujuce pomisliti da je rocky izasao jedno prije dvadeset godina!!!

Sly:Ouch!!!Da i to je bilo jako davno!!!

Joe:Da,a i jako davno je pocela nasa emisija kojoj je zavrsio tajming!!!Rocky,Sylvester Stallone!!!

Sly:Dovidenja i hvala na ovom interviju Joe!!!!Dovidenja!!!

- 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - # -