petak | 23.03.2007.

Mad TV-"Sly Stallone"-Bring it Back!!!



Prevod:

Sly:
Ja donosim Rocky-a nazad
Ja cu dobit jos jednu priliku da glumim
Ja znam da neki misle da sam glup
Ovog puta cu naci nesto novo!!!!

Mr.T:
Dobrodosli u dvoranu!!!

Sly:
Ja sam u jako dobroj formi
Jos imam tijelo prvaka
Ja se osjecaju dobro dok motam traku
Nazalost moja jaja izgledaju kao dvije bobe grozda!!!

Mr.T:
Odustani Sly!!!

Sly:
Odjebi uradit cu to!!!

Mr.T:
Bilo je od jedan o pet!!!

Sly:
Ali Mick kaze naprijed!!!

Mr.T:
Jesi li poludio!!

Sly:
Jos imam svoje misice!!!

Mr.T:
On je mrtav covijek!!!!

Sly:
TI si gotov u slijedecem Rambu!!!

I,Yo!!!Hajde idemo!!!I,Yo!!!Idemo!!!

Ja donosim Rocky-a natrag
Nadam se da ste sretni sto se vracam
O Boze dobivam veliki srcani udar!!!!

Mr.T:Odvedite ga u mrtvacnicu!!!!!




- 11:45 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

petak | 23.03.2007.

Mad TV-"Sly Stallone"-Bring it Back!!!



Prevod:

Sly:
Ja donosim Rocky-a nazad
Ja cu dobit jos jednu priliku da glumim
Ja znam da neki misle da sam glup
Ovog puta cu naci nesto novo!!!!

Mr.T:
Dobrodosli u dvoranu!!!

Sly:
Ja sam u jako dobroj formi
Jos imam tijelo prvaka
Ja se osjecaju dobro dok motam traku
Nazalost moja jaja izgledaju kao dvije bobe grozda!!!

Mr.T:
Odustani Sly!!!

Sly:
Odjebi uradit cu to!!!

Mr.T:
Bilo je od jedan o pet!!!

Sly:
Ali Mick kaze naprijed!!!

Mr.T:
Jesi li poludio!!

Sly:
Jos imam svoje misice!!!

Mr.T:
On je mrtav covijek!!!!

Sly:
TI si gotov u slijedecem Rambu!!!

I,Yo!!!Hajde idemo!!!I,Yo!!!Idemo!!!

Ja donosim Rocky-a natrag
Nadam se da ste sretni sto se vracam
O Boze dobivam veliki srcani udar!!!!

Mr.T:Odvedite ga u mrtvacnicu!!!!!




- 11:45 - Komentari (0) - Isprintaj - # -