petak | 23.03.2007.

Stallone on on Jimmy Kimmel Live!!!!!

First Part!!!




Jeste li razumjeli sto govore ako niste ja cu vam rec jednu smijesnu!!!!

Jimmy je rekao:"Dok si bio u svlacionici vidio sam koliko si misicav!!!"
A Sly je rekao:"Pa da morao sam staviti malo pisica za Rocky-a....."-Sly je jos nesto pokusaoreci ali ga je Jimmy prekinuo sa:"Samo da znas kada sam te vidio postao sam malo Gay!!!Ali samo malo!!!"-Eto to je taj smijesni dio!!!

Second Part!!!



Jeste li u ovom djelu ista razumjeli ako niste ja cu vam reci.Sly je pricao o tome zasto je dosao u Hollywood i rekao je da je dosao u autu od 40 dolara(saljivi covjek) i da se nekako nasao u Oklahomi i da je ostao u ZOO!!!A jeste li culi da je nes opsovo!!!Slavi sa cenzurom!!!He-He!!!!



- 11:09 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

petak | 23.03.2007.

Stallone on on Jimmy Kimmel Live!!!!!

First Part!!!




Jeste li razumjeli sto govore ako niste ja cu vam rec jednu smijesnu!!!!

Jimmy je rekao:"Dok si bio u svlacionici vidio sam koliko si misicav!!!"
A Sly je rekao:"Pa da morao sam staviti malo pisica za Rocky-a....."-Sly je jos nesto pokusaoreci ali ga je Jimmy prekinuo sa:"Samo da znas kada sam te vidio postao sam malo Gay!!!Ali samo malo!!!"-Eto to je taj smijesni dio!!!

Second Part!!!



Jeste li u ovom djelu ista razumjeli ako niste ja cu vam reci.Sly je pricao o tome zasto je dosao u Hollywood i rekao je da je dosao u autu od 40 dolara(saljivi covjek) i da se nekako nasao u Oklahomi i da je ostao u ZOO!!!A jeste li culi da je nes opsovo!!!Slavi sa cenzurom!!!He-He!!!!



- 11:09 - Komentari (0) - Isprintaj - # -