utorak | 13.02.2007.

!¨@¨!#!10 Stallones movies!#!¨@¨!

-Covjece,kakva sreca!!!!!!!!Za nekolko dana donjet ce mi 10 njegovih filmova!!!!!Yeah!!!Samo tu ima jedan problem!!!!Sve ce me kostati 60 maraka!!!!Ubit cu se,ali nema veze ipak imam money,money za kupit!!!!Imam 180KM!!!Bit ce svi filmovi od 68 do 89 ali ne svi nego naprimjer ah..........:The lords of flatbush!!!!The prisoner of secont avenue!!!Over the top!!!Lock up!!! ima ih jos ali nemogu se sad sjetit samo da nebude "The party at Kitty and Studs!!!!",Zamisli da mi tata uzme da gleda jer on nekad gleda njegove filmove ovaj film ako bude uopce u kolekci!!Covjece!!!Bi to bila prava ludnica!!He,he!!!!Yo,eto to je sve aj adio bye,bye!!!!!



Potpuno isto!!!Jelde!!!He,He!!!

- 20:43 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

utorak | 13.02.2007.

!¨@¨!#!10 Stallones movies!#!¨@¨!

-Covjece,kakva sreca!!!!!!!!Za nekolko dana donjet ce mi 10 njegovih filmova!!!!!Yeah!!!Samo tu ima jedan problem!!!!Sve ce me kostati 60 maraka!!!!Ubit cu se,ali nema veze ipak imam money,money za kupit!!!!Imam 180KM!!!Bit ce svi filmovi od 68 do 89 ali ne svi nego naprimjer ah..........:The lords of flatbush!!!!The prisoner of secont avenue!!!Over the top!!!Lock up!!! ima ih jos ali nemogu se sad sjetit samo da nebude "The party at Kitty and Studs!!!!",Zamisli da mi tata uzme da gleda jer on nekad gleda njegove filmove ovaj film ako bude uopce u kolekci!!Covjece!!!Bi to bila prava ludnica!!He,he!!!!Yo,eto to je sve aj adio bye,bye!!!!!



Potpuno isto!!!Jelde!!!He,He!!!

- 20:43 - Komentari (0) - Isprintaj - # -